fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': מכבי נדב כרמיאל הפסידה במפגש צמרת

מכבי נדב כרמיאל הפסידה בחוץ להפועל טבריה/עמק הירדן, 85:65, אבל עדיין לא הרימה ידיים במאבק העלייה. היו"ר אליפז בלואה: "אנחנו בעמדה טובה. כל קבוצות הצמרת צריכות להגיע עלינו"
עדיין חולמת על עלייה. מכבי נדב כרמיאל צילום: באדיבות אליפז בלואה

מכבי נדב כרמיאל

מכבי נדב כרמיאל ספגה מכה כואבת לתקוות העלייה שלה אחרי שהפסידה בקרב צמרת, בחוץ, להפועל טבריה/עמק הירדן, 85:65.

הפתיחה הייתה שקולה, עם יתרון שעובר מצד לצד כשאף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער מיריבתה. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של הקבוצה המקומית, 22:23. גם ברבע השני התנהל משחק מאוזן כשלקראת סיום המחצית הראשונה הצליחה נדב כרמיאל לבצע מהפך בדרך ליתרון, 34:37 בהפסקה. חניכיו של המאמן מארק קליינר, פתחו רע את המחצית השנייה. רפיון בהגנה ואיבודי כדור בהתקפה הובילו את המארחים ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע השלישי, 42:52. ברבע הרביעי, שחקני נדב כרמיאל התעשתו, בלמו את הבריחה ושתי דקות לסיום הצליחו לצמק ל-69:62. ואז, משום מה, שוב נקלעה נדב כרמיאל למעין קיפאון, אותו ניצלה טבריה/עמק הירדן לפתוח פער בלתי מחיק שרק הלך וגדל עד לסיום.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: אורן בימי – 12 נק', כפיר אסייג ויבגני וקסלר – 11 נק' כ"א, מיתר עזרא – 9 נק', ניצן מדר – 8 נק', יוסף גדבאן – 7 נק', חיים מולו – 4 נק', יובל מדם – 3 נק'.

יו"ר הקבוצה אליפז בלואה: "התוצאה בסיום אינה משקפת את הלך הרוח של המשחק. כמעט כל המשחק התוצאה הייתה צמודה, ורק לקראת הסוף הם פתחו פער. למרות ההפסד, אנחנו עדיין נמצאים בעמדה טובה לתפוס את המקום השני שמוביל למבחני העלייה. הכל כרגע בידיים שלנו וכל קבוצות הצמרת שמתמודדות אתנו על המקום השני צריכות לבוא אלינו. אני מקווה שנעשה את זה וקורא לכל הקהל המקומי בכרמיאל להגיע למשחקים ולתמוך בקבוצה ברגעי ההכרעה של העונה".

במחזור הקרוב (יום שלישי, 22 בפברואר, שעה 20:00) מצפה למכבי נדב כרמיאל מפגש צמרת נוסף, בו היא תארח את הפועל גליל/תבור.

צמרת טבלת ליגה א', צפון

  1. הפועל נוף הגליל – 28 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל קריית טבעון – 27 נק'
  3. הפועל טבריה/עמק הירדן – 26 נק'
  4. הפועל גליל/תבור – 25 נק'
  5. הפועל מעלות/כפר ורדים – 24 נק' (משחק חסר)
  6. מכבי נדב כרמיאל – 23 נק' (2 משחקים חסרים)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות