fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': לא מוותרות על העלייה – ניצחונות למעלות/כפר ורדים ולנדב כרמיאל

הפועל מעלות/כפר ורדים השיגה ניצחון שישי ברציפות (48:86 על הפועל אבו סנאן) וצריכה להגיד תודה למכבי נדב כרמיאל שגברה על הפועל קריית טבעון, 68:73, ופתחה את מאבק העלייה
ניצחון חשוב. יבגני וקסלר ממכבי נדב כרמיאל מתגבר על ההגנה צילום: זיו פרבר

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים

הפועל מעלות/כפר ורדים רשמה ניצחון ליגה שישי ברציפות, כשגברה במשחק חוץ על האחרונה בטבלה הפועל אבו סנאן, בתוצאה 48:86.

המאמן נסיב פלאח אפשר מנוחה למספר שחקני מפתח, לקראת משחק העונה במחזור הבא, נגד מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל.

פתיחת המשחק הייתה שקולה, אבל לקראת סוף הרבע הראשון הגבירה מעלות/כפר ורדים את הקצב וסיימה אותו ביתרון, 15:22. ברבע השני האיצה מעלות/כפר ורדים את הקצב עוד יותר, כשההתקפה מתפקדת מצוין וצולפת מכל עבר בדרך ליתרון מבטיח במחצית, 27:51.

עם פתיחת המחצית השנייה, נקלעה מעלות/כפר ורדים לקיפאון בלתי מוסבר, בעיקר בחלק ההתקפי שייצר 10 נקודות בלבד ברבע. למזלה של מעלות/כפר ורדים, גם המארחים לא הפגינו יכולת משופרת והרבע השלישי הסתיים ביתרון, 36:61. ברבע האחרון חזרה מעלות/כפר ורדים לתלם והתעוררות הובילה אותה לסיים את המשחק עם ניצחון, 48:86.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: בן כץ – 19 נק', עידו סופר – 17 נק', איימן עסאף (10 כדורים חוזרים) ואסף פרייליך – 12 נק' כ"א, דוד משען – 10 נק' ו-12 כדורים חוזרים, אורי רביב – 9 נק', דניאל גורביץ' – 4 נק', עומרי אטיאס – 3 נק'. כן שותפו: אופיר ברזילי ואורי רצ'בסקי.

במחזור הבא מצפה להפועל מעלות/כפר ורדים אתגר קשה כשהיא תארח את מוליכת הטבלה, הפועל נוף הגליל (יום שלישי, 15 במרץ, שעה 20:30, אולם הספורט באמירים, כפר ורדים).

עבור מעלות/כפר ורדים מדובר במשחק עונה והזדמנות כמעט אחרונה להשתלב במאבק העלייה.

מכבי נדב כרמיאל

מכבי נדב כרמיאל שיפרה את מעמדה בצמרת הטבלה ואת סיכויה להשתלב במאבק העלייה אחרי ניצחון ביתי קריטי על השנייה בטבלה, הפועל קריית טבעון, 68:73.

האורחים מקריית טבעון פתחו טוב יותר את המשחק וכבר הובילו, 9:18. ההגנה של כרמיאל התעשתה, והצליחה לעצור מעט את התקפת קריית טבעון, לצמק את הפער ולרדת בפיגור, 25:21, בסיום הרבע הראשון. ברבע השני ראינו נדב כרמיאל שונה. ההגנה הפגינה אגרסיביות והצליחה לעצור את האורחים על 3 נקודות בלבד ב-9 דקות. מנגד, ההתקפה צלפה מכל עמדה ונדב כרמיאל טסה למהפך וליתרון, 29:41. קריית טבעון לא ויתרה ורגע לפני ההפסקה הצליחה לצמצם את ההפרש, 33:43, לנדב כרמיאל בסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה התאזנו הכוחות על הפרקט, כשכל העת חניכיו של המאמן מארק קליינר, מצליחים לשמור על יתרונם ולסיים גם את הרבע השלישי בהובלה, 47:54.

המתח נשמר במשחק כשקריית טבעון פתחה את הרבע האחרון עם 5 נקודות רצופות וצימקה ל-56:52. נדב כרמיאל הצליחה לבלום את המומנטום של האורחים ובדקה ה-37 עלתה ל-58:65. קריית טבעון לא הרימה ידיים ושוב הצליחה להתקרב, 70:68 (דקה 39). בשניות הסיום הצליחה נדב כרמיאל למנוע מקריית טבעון להשוות בזכות סגירה חזקה בהגנה, ובהתקפה הנגדית לקלוע שלשה 5 שניות לסיום כדי לסגור את סיפור המשחק.

למכבי נדב כרמיאל קלעו: כפיר אסייג – 22 נק', יבגני וקסלר – 17 נק', ניצן מדר – 14 נק' (4 שלשות), אורן בימי – 8 נק', יובל מדם – 7 נק', מיתר עזרא – 3 נק', יוסף גדבאן – 2 נק'.

יו"ר הקבוצה אליפז בלואה: "היה פה מפגן כדורסל ברמה גבוהה, כראוי לשתי קבוצות שנמצאות בצמרת הטבלה. עשינו ניצחון גדול וחשוב שמבטיח לנו כמעט באופן סופי את המקום השני שמוביל למבחני העלייה. המשחק הזה הוכיח שמכבי נדב כרמיאל היא קבוצה טובה ואני רק מקווה שבמשחקים הבאים יבוא יותר קהל".

במחזור הבא תצא מכבי נדב כרמיאל למפגש חוץ אצל הפועל נח'ף (יום שלישי, 15 במרץ, שעה 20:00).

צמרת טבלת ליגה א', צפון (מחזור 18)

  1. הפועל נוף הגליל – 33 נק' (משחק חסר)
  2. הפועל קריית טבעון – 32 נק'
  3. הפועל מעלות/כפר ורדים – 30 נק' (משחק חסר)
  4. מכבי נדב כרמיאל – 29 נק' (2 משחקים חסרים)
  5. הפועל טבריה/עמק הירדן – 28 נק' (2 משחקים חסרים)
  6. הפועל גליל/תבור – 28 נק' (משחק חסר)

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות