fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה א': הפועל מעלות/כפר ורדים סיימה את העונה בניצחון

חניכיו של המאמן נסיב פלאח סיימו את הליגה בטעם טוב ועם עם ניצחון חוץ במפגש צמרת על הפועל גליל/תבור, 75:81
מקום טוב בצמרת. הפועל מעלות/כפר ורדים צילום: באדיבות עידן כפיר

ליגה א'

הפועל מעלות/כפר ורדים

הפועל מעלות/כפר ורדים סיימה את העונה בטעם מתוק אחרי ניצחון חוץ במפגש צמרת על הפועל גליל/תבור, 75:81. המשחק התנהל בקצב מהיר ומשוחרר כשמעלות/כפר ורדים מסיימת את הרבע הראשון כשהיא ביתרון, 17:22. ברבע השני הואט מעט הקצב, אבל עדיין שחקני שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה. האירוע הבולט ביותר במחצית היה של עידו סופר, שעם הבאזר לסיום המחצית הראשונה קלע סל מחצי מגרש והוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון, 34:40.

מעלות/כפר ורדים פתחה לא טוב את המחצית השנייה, מה שאפשר למארחים למחוק את ההפרש ואף להשלים מהפך בדרך ליתרון, 54:57, בסיום הרבע השלישי. ברבע האחרון הימרו שתי הקבוצות על התקפה כדי להשיג הכרעה. סל רדף סל והמשחק הפך לשקול וצמוד. סל מחוץ לקשת של אורי רביב, הובילה את מעלות/כפר ורדים להחזיר לעצמה את היתרון, עליו שמרה עד לסיום., 75:81.

להפועל מעלות/כפר ורדים קלעו: רועי בר חן – 26 נק', עידו סופר – 22 נק', אורי רביב – 12 נק', דניאל סידריוק ואיימן עסאף – 6 נק' כ"א, איאד עסאף – 5 נק', אסף פרייליך ונבו בן אבו – 2 נק' כ"א. כן שותפו: שחקני הנוער שון סורוקה וברק לביא.

בכך, מסיימים חניכיו של המאמן נסיב פלאח עונה טובה עם מקום בצמרת הגבוהה.

צמרת טבלת ליגה א', צפון

  1. הפועל נוף הגליל – 42 נק'
  2. מכבי נדב כרמיאל – 41 נק'
  3. הפועל קריית טבעון – 40 נק'
  4. הפועל טבריה/עמק הירדן – 39 נק'
  5. הפועל מעלות/כפר ורדים – 37 נק'
  6. הפועל גליל/תבור – 35 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות