fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: שחקן רכש חדש לעירוני גשם נהריה

הקבוצה צירפה את דומינז ברנט, ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בצרפת. פורסם מועד פתיחת הליגה. את מי נהריה תפגוש במחזור הראשון? וגם: בהגרלת גביע המדינה נקבע כי נהריה תעפיל אוטומטית לשלב רבע הגמר
ברוך הבא ובהצלחה. שחקן הרכש החדש של נהריה, דומינז ברנט צילום: באדיבות עירוני גשם נהריה

עירוני נהריה לא עוצרת. הקבוצה ממשיכה לעבות את סגל שחקניה עם החתמתו של הגארד דומינז ברנט (29, 1.97 מ').

שחקן הרכש החדש מגיע מקבוצת וישי-קלרמונט מהליגה השנייה בצרפת, שם שיחק בעונה שעברה, ובמדיה העמיד ממוצעים של 15.1 נקודות, 3.8 כדורים חוזרים ו-2.7 אסיסטים במשחק.

סרנט מצטרף לסגל שכולל כבר את: רומלו וואיט, יוגב אוחיון, דולב דראפיץ', עומר טל, אייזיה אייזנדורף, אלכס צ'וברביץ', אופק בן יעקב, נועם אקריש ועומר פולג.

המאמן שי סגלוביץ': "דומינז הוא שחקן מוכשר מאוד, עם יכולות שחיפשנו ושלדעתנו יכולות לסייע לעירוני גשם נהריה להגשים את מטרותיה בעונה הקרובה".

יו"ר המועדון צביאל רובין: "אני שמח על הצטרפותו של שחקן נוסף, בדמות דומינז ברנט, לסגל שלנו. יש לנו ממנו ציפיות, כמו גם מכל השחקנים האחרים, שיובילו את עירוני גשם נהריה לעונת טובה ומוצלחת. אני קורא לקהל האוהדים שלנו להמשיך לרכוש מנויים למשחקים בעונה הקרובה על מנת להעניק לשחקנים את התמיכה המלאה בדרך למסע החזרה שלנו לליגת העל".

השבוע גם פורסם שהליגה הלאומית תפתח ב-11 באוקטובר. בהגרלת המשחקים נקבע, כי עירוני גשם נהריה תארח במחזור הראשון את קבוצת מכבי עירוני רמת גן.

נזכיר רק, שהליגה הלאומית תמנה בעונה הקרובה 14 קבוצות. המחזור האחרון של הליגה הסדירה אמור להיות ב-31 במרץ ומיד לאחר מכן יחלו משחקי הפלייאוף. 8 קבוצות יעפילו לשלב רבע הגמר ויתמודדו ביניהן בשיטת הטוב מחמישה משחקים. כך גם יהיה בפלייאוף התחתון. בסיום, הקבוצה שתנצח בגמר תזכה בכרטיס ההעפלה לליגת העל. שתי הקבוצות שתפסדנה במשחקי הבית התחתון, ינשור לליגה הארצית.

עוד נקבע, כי בהגרלת משחקי הסיבוב הראשון במסגרת גביע המדינה, עירוני גשם נהריה לא תשתתף מאחר והיא העפילה אוטומטית לשלב רבע הגמר.

עוד נזכיר, כי כל משחקי הליגה הלאומית מועברים בשידור ישיר באתר הרשמי של איגוד הכדורסל הישראלי.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות