fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל לאומית: עירוני גשם נהריה בורחת לליגה

עירוני גשם נהריה חתמה את הסיבוב הראשון עם ניצחון חוץ על השנייה בטבלה ערב המחזור אליצור קריית אתא 55:75 ופתחה פער מבטיח משאר היריבות בצמרת
עירוני נהריה נגד אליצור ק. אתא | צילום: יניב לני

עירוני גשם נהריה בכדורסל (לאומית)

עם רדת המסך על הסיבוב הראשון, עירוני גשם נהריה לא רק שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון, אלא שהיא ממשיכה לנצח ולפתוח פער על שאר יריבותיה.

במחזור האחרון אותתה נהריה על עליונותה, כשהביסה במשחק חוץ את השנייה בטבלה ערב המחזור, אליצור קרית אתא בתוצאה 55:75.

היה זה הפסד ליגה ביתי ראשון העונה למארחים מקרית אתא, שהובילו ברבע הראשון 17:18.

נהריה פתחה את הרבע השני בריצת 0:7 שלטה מתחת לסל, הציגה הגנה אגרסיבית והתקפה יעילה בדרך להגדלת היתרון וירידה להפסקה ביתרון 26:40.

גם את המחצית השנייה פתחה נהריה בבליץ של 0:11 ועד שקרית אתא גילתה סימני התאוששות, נהריה ברחה לפער קשה להשגה וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 41:62.

המארחים מהקריות פתחו טוב את הרבע האחרון והצליחו לקזז מעט מהיתרון ולהגיע לפיגור 68:53 (דקה 34), אבל נהריה לא נתנה לקרית אתא להתקרב מעבר לכך.

לעירוני גשם נהריה בכדורסל קלעו: אלכס צוברביץ' – 16 נק' ו-12 כדורים חוזרים, דסטין תומאס – 13 נק' ו-11 כדורים חוזרים, תומר כהן (8 כדורים חוזרים) ואופק בן יעקב – 12 נק' כ"א, סטפן בראנץ' – 8 נק', קלארק רוזנברג ודולב דרפיץ' – 5 נק' כ"א, יוגב אוחיון – 4 נק'.

הניצחון ביסס את עירוני גשם נהריה בראש הטבלה עם 27 נקודות ומאזן של 13 ניצחונות והפסד יחיד.

נהריה גם מסיימת את הסיבוב הראשון כשהיא במרחק מבטיח משאר יריבותיה לצמרת הגבוהה.

שחקן הקבוצה תומר כהן סיכם בסיום: "היה משחק מאוד טוב שלנו, גרמנו לזה להיות קל וזה הגיע בזכות הגנה טובה שלנו, אבל זה לא באמת היה קל. קרית אתא קבוצה טובה, בטח בבית. אנחנו מצפים לראות את הקהל שלנו מגיע ומעודד אותנו גם במשחק הקרוב".

המחזור הבא שיפתח את משחקי הסיבוב השני, ייערך כבר ביום שלישי הקרוב (11 בינואר) ובו תארח נהריה את השלישית בטבלה, הפועל חבל מודיעין.

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות