fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: מה עשתה עירוני גשם נהריה במחזור הפתיחה?

עירוני גשם נהריה פתחה ביד שמאל את העונה עם הפסד ביתי לעירוני רמת גן, 78:70. המאמן שי סגלוביץ': "תפקידי כמאמן זה לנתח את המשחק ולתקן את הדברים הלא טובים"
איפה טעינו? המאמן שי סגלוביץ' בשיחה עם אופק בן יעקב צילום: לימור למינוף

עירוני גשם נהריה פתחה את הליגה בהפסד ביתי לעירוני רמת גן, 78:70.

נהריה לא היטיבה לשחק והאכזבה גדולה עוד יותר כשמולה התייצבה יריבה עם שחקן זר חיזוק אחד, שהאפיל על שלושת השחקנים הזרים של נהריה.

נהריה פתחה רע, אבל לקראת סיום הרבע הראשון התאוששה מעט ואף הצליחה לעלות ליתרון ראשון במשחק בדקה התשיעית, 20:21. רמת גן מחקה את היתרון עם שלשה גדולה בשנייה האחרונה של הרבע הראשון ונהריה ירדה כשהיא בפיגור, 23:21. גם ברבע השני המשיכה רמת גן לגלות עדיפות ועד לסיום המחצית הראשונה היא הגדילה את יתרונה ל-34:42. נהריה המשיכה לגלות רפיון בהגנה והמחצית השנייה זרמה בדיוק כמו הראשונה, כשהאורחים הם אלה שמכתיבים את הקצב ואף מגדילים את היתרון, 46:62 בסיום הרבע השלישי. נהריה נזכרה להגיע למשחק ברבע האחרון, ובדקה ה-37 היא הייתה במרחק נגיעה 4 נקודות בלבד משוויון. אלא שדווקא ברגעי ההכרעה היא איבדה ריכוז, איבדה כדורים, החטיאה קליעות ואפשרה לרמת גן להבטיח את ניצחונה.

לנהריה קלעו: דומינז בורנאט – 20 נק', עומר פולג – 13 נק', וויט רומלו ויוגב אוחיון – 10 נק' כ"א, אייזיה אייזנדורף, נועם אקריש ודולב דרפיץ' – 5 נק' כ"א, אלכס צוברביץ' – 2 נק'.

המאמן שי סגלוביץ': "באנו בגישה הגנתית לא טובה וזה למעשה מה שהכריע את המשחק. היינו רכים מדי בהגנה ולא מספיק אגרסיביים ונתנו לרמת גן את הביטחון שאפשר לעשות עלינו סלים קלים. אני מרוצה מהחלק ההתקפי שלנו, אבל חוסר האיזון הזה פגע בנו. ברבע האחרון הראנו אופי כשחזרנו למשחק, אבל זה לא מנחם אם לא הצלחנו להשלים את המהפך. תפקידי כמאמן זה לנתח את מה שקרה במשחק, לתקן את הדברים הלא טובים ולהמשיך הלאה".

במחזור הבא תצא עירוני גשם נהריה למפגש חוץ אצל הפועל עפולה (יום שלישי, 18.10, שעה 19:00).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות