fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: מאמן חדש להפועל עכו/מטה אשר

עמית תמיר (41), כדורסלן העבר ונבחרת ישראל, ששימש בעונה שעברה מאמנה של מכבי אשדוד, מונה למאמנה החדש של הפועל עכו/מטה אשר וינסה להשאיר אותה בליגת המשנה
יוצאים לדרך חדשה? הפועל עכו/מטה אשר צילום: יניב לני

הפועל עכו (לאומית)

ימים ספורים אחרי ההודעה על פיטוריו של המאמן עודד הנדלר, הודיע הפועל עכו/מטה אשר על החתמת מאמן חדש לקבוצה: עמית תמיר (41). חילופי המאמנים הגיעו לאחר פתיחת עונה לא טובה של העולה החדשה לליגה הלאומית, שרשמה ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה.

תמיר, שבעונה שעברה התחיל כעוזר מאמן במכבי אשדוד, הפך באמצע העונה למאמן ראשי, אך לא הצליח למנוע ממנה לנשור מליגת העל לליגת המשנה. תמיר, שגדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים, שיחק במדי הקבוצה הבוגרת במשך שלוש עונות, ואף זכה עמה באליפות המדינה. לאחר מכן, עבר לליגת המכללות האמריקנית ושיחק באוניברסיטת ברקלי, קליפורניה. בסיום תקופתו בליגת המכללות נרשם לדראפט ה-N.B.A., אך לא נבחר וחזר לאירופה, לקבוצה היוונית, פאוק סלוניקי. בהמשך שיחק גם בא.א.ק. אתונה. כשחזר לארץ, חתם במכבי גבעת שמואל וסייע לה להישאר בליגת העל. עונה לאחר מכן, שוב יצא לאירופה, ושיחק באולימפיה לאריסה מיוון, בשרלרואה מבלגיה וצ'רקסי מנקיז מאוקראינה. כשחזר שוב לישראל, חתם בהפועל חולון והיה אחד השחקנים המשמעותיים בקבוצה שזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות המדינה. לאחר מכן עבר לשחק בעירוני אשקלון, ושוב יצא לחו"ל, כשחתם באפואל ניקוסיה מקפריסין. את הקריירה הענפה שלו בליגה הבכירה סיים בהפועל ירושלים. תמיר אף היה שחקן נבחרת ישראל במשך 3 שנים. בשנת 2018 הודיע על פרישה ממשחק פעיל ושימש כאמור כעוזרו של המאמן בראד גרינברג במכבי אשדוד. במהלך אותה עונה, פוטר גרינברג ותמיר מילא את מקומו כמאמן ראשי.

תמיר צפוי לעמוד על הקווים עם קבוצתו החדשה – הפועל עכו/מטה אשר, כבר ביום שלישי הקרוב (5 בינואר) במשחק החוץ נגד הפועל רמת גן/גבעתיים.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות