fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפסד מפתיע לנהריה בחצי גמר הפלייאוף העליון

עירוני גשם נהריה פתחה את סדרת חצי גמר הפלייאוף העליון בהפסד בית לעירוני קריית אתא, 82:79, ונמצאת בפיגור, 1:0 בסדרת הטוב מחמישה משחקים. ביום ראשון, המשחק השני, בקריית אתא
יוגב אוחיון ואופק בן יעקב מנסים לעכל את ההפסד צילום: לימור למינוף

עירוני גשם נהריה (ליגת העל)

עירוני גשם נהריה פתחה את סדרת חצי הגמר בהפסד בית לעירוני קריית אתא, 82:79, בתום דרמה גדולה.

עירוני נהריה הציגה יכולת פושרת ולא הצליחה להוביל באף רבע. האורחים מקריית אתא שלטו במשחק כמעט לכל אורכו וכבר מהפתיחה נטלו את ההובלה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 20:23. ברבע השני, נהריה עוד ניסתה לעשות מהפך אבל נתקלה ביריבה עיקשת שדאגה לשמר על יתרונה ואף להגדילו על סף סיום המחצית הראשונה, 39:46 לקריית אתא. בדקה ה-15 נפצע יוגב אוחיון מנהריה בשריר, וירד מהפרקט. למרות ניסיונות הצוות הרפואי של הקבוצה להכשירו, מתברר כי הפציעה קשה מדי ואוחיון כבר לא חזר למשחק.

במחצית השנייה נהריה גילתה שיפור ביכולתה, ואחרי ריצת 4:10 הצליחה להתקרב עד כדי נקודה אחת בלבד מקריית אתא, 60:59, אבל לא הצליחה להשלים מהפך בתוצאה. נהריה המשיכה במרדף סיזיפי אחר קריית אתא, שהצליחה לסיים גם את הרבע השלישי כשהיא אוחזת ביתרון, 59:62. הרבע האחרון היה שקול ומאוזן. בדקה ה-34, כשלוח התוצאות הראה על יתרון של קריית אתא, 67:77, נהריה רצה, 1:10, ובאוויר היה ריח של מהפך. אך נהריה לא השכילה לנצל את המומנטום ושתי החטאות רצופות בזריקות מחוץ לקשת, הותירו את ההובלה בצד של האורחים. 35 שניות לסיום שוב הייתה נהריה קרובה מאוד למהפך כשצימקה את התוצאה ל-80:79. בהתקפה הבאה יכלה נהריה לעלות ליתרון, אבל איבדה את הראש ואת הכדור. מנגד, קריית אתא, במשחק מסודר וסבלני, שמרה על יתרונה עד לסיום, בדרך לניצחון מוראלי חשוב, 79:82, שמעניק לה מקדמה ויתרון של 0:1.

לעירוני גשם נהריה קלעו: סטפן בראנץ' – 22 נק' ו-7 כדורים חוזרים, דסטין תומאס – 15 נק' ו-6 כדורים חוזרים, יוגב אוחיון – 14 נק', דולב דרפיץ' ועומר פולג – 8 נק' כ"א, אופק בן יעקב – 6 נק', קלארק רוזנברג – 5 נק', אלכס צוברביץ' – 1 נק' ו-11 כדורים חוזרים.

המפגש השני בסדרה (הטוב מחמישה משחקים) יתקיים ביום ראשון הקרוב (24 באפריל) בשעה 19:00 באולם הספורט רמז בקריית אתא.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות