fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר לא מרימה ידיים

הקבוצה, שנאבקת על מקומה בליגת המשנה, גברה בחוץ על רמת השרון, 86:94, והשאירה לעצמה פתח של תקווה לשרוד בליגה. המנהל המקצועי אילן פרומן: "נילחם עד הסוף ונעשה את המקסימום כדי לנצח במשחקים שנשארו לסיום העונה"
עוד נשארה תקווה. כריס סמית מהפועל עכו/מטה אשר | צילום: הראל שורצברג

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר השיגה במחזור האחרון ניצחון חוץ קריטי עבורה, כשגברה על א. ס. רמת השרון, 86:94, ושלושה משחקים לסיום העונה, השאירה לעצמה סיכוי לשרוד בליגת המשנה.

עכו הובילה כמעט לאורך כל המשחק ואיבדה את יתרונה רק פעם אחת, בפתיחת הרבע השלישי. היתרון חזר אליה מהר מאוד ומשם היא פשוט רצה עד לניצחון.

חניכיו של המאמן עמית תמיר פתחו מצוין וכבר הובילו, 7:23 (דקה 8). רגע לפני סיום הרבע הראשון התאוששו המארחים והצליחו לקזז את ההפרש. למרות זאת, עכו סיימה את הרבע הראשון כשהיא ביתרון, 17:25. ברבע השני התאזנו מעט הכוחות ועד לסיום המחצית הראשונה הצליחו המארחים לצמק ל-44:41. המחצית השנייה המשיכה להיות שקולה כשעכו/מטה אשר מצליחה לשמר את יתרונה גם בסיום הרבע השלישי, 65:67. ברבע האחרון ניסתה רמת השרון לבצע מהפך, אבל יכולת הגנתית טובה של עכו/מטה אשר לצד יכולת התקפית יעילה, שימרה פער מבטיח עד לסיום.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר – 30 נק', כריס סמית – 25 נק', גיא סהר – 10 נק', דניאל נג'ר, לירן מורן ודור גולדנברג – 7 נק' כ"א, ג'ורדן לואיס – 6 נק', כינר צור – 2 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "כל עוד לא נסתם הגולל, נמשיך לשחק ולהילחם. הגענו למשחק הזה מוכנים ונחושים, ולמרות שאנחנו עם שחקן זר אחד בלבד, היינו יותר טובים ויותר דומיננטיים לאורך כל המשחק. הייתה רוטציה טובה וכל השחקנים שולבו כשכל אחד נתן ותרם את חלקו בניצחון. אנחנו מתכוננים כבר למשחק הבא שגם בו אנחנו חייבים לנצח. נעשה את המקסימום כדי שזה יקרה".

במחזור הבא (מוצאי שבת, 29 במאי, שעה 21:00) תארח הפועל עכו/מטה אשר את הפועל רמת גן/גבעתיים, לעוד משחק קריטי שבו אסור לה להפסיד.

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. הפועל רמת גן/גבעתיים – 43 נק'
  2. מכבי רעננה – 42 נק'
  3. הפועל עכו/מטה אשר – 41 נק'
  4. אליצור יבנה – 38 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 38 נק'

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות