fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: הפועל עכו/מטה אשר בסכנת ירידת ליגה

הפועל עכו/מטה אשר הפסידה בביתה למכבי רעננה, 89:80, ספגה הפסד שני במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון והתרחקה 3 נקודות מהקבוצה שמעל לקו האדום. חמישה מחזורים לסיום העונה, הפועל עכו/מטה אשר חייבת לנצח בכל המשחקים שנותרו כדי לשרוד בליגת המשנה
נפרדנו כך? שחקני הפועל עכו/מטה אשר | צילום: לימור למינוף

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר פספסה עוד הזדמנות לשרוד בליגת המשנה, וספגה הפסד בית לעירוני רעננה, 89:80, שהותיר אותה מתחת לקו האדום ועם סיכוי תיאורטי להינצל מירידה. המשחק היה שקול ורווי מתח, כיאה למשחק תחתית טיפוסי. חניכיו של המאמן עמית תמיר, פתחו טוב וסיימו את הרבע הראשון ביתרון, 25:26. גם הרבע השני היה מאוזן ורגע לפני הירידה להפסקה הצליחו האורחים מרעננה לבצע מהפך בדרך ל-47:49. עכו/מטה אשר פתחה לא טוב את המחצית השנייה ועד לסיום הרבע השלישי הגדילה רעננה את יתרונה, 66:75. כל הניסיונות של עכו/מטה אשר להדביק את הפער ברבע הרביעי לא צלחו והסתבכה בהפסד קריטי שהחמיר עוד יותר את מצבה בתחתית הטבלה.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ג'יירוס הולדר – 22 נק', כריס סמית – 18 נק', ג'ורדן לואיס – 16 נק', לירן מורן – 9 נק', דניאל נג'ר – 8 נק', גיא סהר – 4 נק', דור גולדנברג – 3 נק'.

ביום שלישי הקרוב (11 במאי, שעה 19:30) תצא הפועל עכו/מטה אשר למפגש חוץ נגד אליצור יבנה, למשחק שהפסד בו עשוי לחרוץ את גורלה של העולה החדשה להיפרד כבר אחרי עונה אחת בלבד מליגת המשנה.

תחתית טבלת הליגה הלאומית:

  1. מכבי הוד השרון – 42 נק'
  2. מכבי רעננה – 42 נק'
  3. הפועל עכו/מטה אשר – 39 נק'
  4. אליצור יבנה – 38 נק'
  5. מכבי קריית מוצקין – 38 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות