fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: גם הזר לא עזר, הפסד נוסף להפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר הפסידה למכבי הוד השרון, 83:71 והחמירה עוד יותר את מצבה בתחתית. שחקן הרכש החדש ביירון ווסלי לא הגיע עקב בעיה בדרכונו ובמקומו הוחתם במהלך בזק, דשון נייט
צלילה חופשית. הפועל עכו/מטה אשר מסתבכת בתחתית | צילום: יניב לני

הפועל עכו/מטה אשר (לאומית)

הפועל עכו/מטה אשר רשמה הפסד נוסף, שישי העונה, אחרי שנכנעה למכבי הוד השרון, 83:71, והחמירה עוד יותר את מצבה בתחתית.

הפועל עכו/מטה אשר נאלצה להסתדר דקות רבות ללא ניב אוזן, שסבל מכאבים בגב, אבל זה לא תירוץ להפסד, שכן לאורך כל המשחק היא הייתה בפיגור וניהל מרדף סיזיפי בניסיון להדביק את הפער מהקבוצה האורחת.

הרבע הראשון עוד היה שקול והסתיים ביתרון קל של האורחים מהוד השרון, 24:28. המגמה נמשכה גם ברבע השני והמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון של הוד השרון, 36:45. גם ברבע השלישי שמרה הוד השרון על יתרונה וסיימה אותו ביתרון, 54:62. ברבע הרביעי לא היה שום שינוי כשהפער של האורחים נשמר עד לסיום.

לעכו/מטה אשר קלעו: לירן מורן – 16 נק', טים ויליאמס – 15 נק', ג'ורדן לואיס – 13 נק', דניאל נג'ר – 10 נק', דשון נייט – 8 נק', גיא סהר – 4 נק', אביאל לוי – 3 נק', כינר צור – 2 נק'.

בתום שבעה מחזורים, מדורגת הפועל עכו/מטה אשר במקום ה-14 בטבלה (מבין 15 קבוצות) עם 8 נקודות ומאזן עגום של ניצחון אחד ושישה הפסדים.

במחזור הבא תארח הפועל עכו/מטה אשר את הפועל עפולה מהצמרת הגבוהה (מוצאי שבת, 2 בינואר, שעה 20:30).

בהפועל עכו/מטה אשר ציפו לשחקן הרכש החדש שהוחתם בקבוצה, ביירון ווסלי (29, 1.96 מ'), אך התברר כי בעקבות בעיה שהתגלתה בדרכונו, הוא לא יוכל להגיע לישראל, אלא רק בעוד שלושה שבועות. בקבוצה לא המתינו הרבה ובמהלך בזק הוחתם הגארד דשון נייט (30) מהפועל גליל עליון. מדובר בחוזה זמני עד להסדרת הגעתו של ווסלי.

 

 

הישארו מעודכנים בצפון 1 וחדשות נהריה ובדף הפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות