fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הקבוצה ירדה ליגה, אבל תשחק באירופה

היורדת הטרייה לליגת המשנה, עירוני גשם נהריה, התכנסה לישיבה ראשונה וההחלטה הראשונה שהתקבלה הייתה לשחק בעונה הבאה בליגה הבלקנית. היו"ר צביאל רובין: "ההשתתפות במסגרת אירופית, תסייע לנו להביא לפה שחקנים איכותיים"
מכוונים גבוה. הנהלת עירוני גשם נהריה בישיבתה הראשונה | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה (לאומית)

הנהלת קבוצת עירוני גשם נהריה קיימה בסוף השבוע האחרון ישיבה ראשונה, מאז נשרה הקבוצה לליגת המשנה.

בישיבה שוחחו חברי ההנהלה על הצורך בניית חזון ארוך טווח למועדון, השקעה בטיפוח מחלקת הנוער ובית הספר לכדורסל של המועדון, ובהעמקת החיבור בין המועדון לקהילה המקומית.

בהודעה שפרסמה בסיום הישיבה כתבה ההנהלה החדשה: "לצערנו, בעונה הבאה עירוני גשם נהריה תשחק בליגה הלאומית, אך מקומו של המועדון הוא בטופ של הכדורסל הישראלי. על כן, אנו מתחייבים לתת מענה לכל דרישה של הצוות המקצועי, על מנת שיוכל לבנות קבוצה איכותית שתחזיר את נהריה לליגת העל".

היו"ר החדש צביאל רובין הוסיף ואמר: "מאז כניסתי לתפקיד לפני כחודשיים, אני עושה ימים ולילות לחיזוק וקידום המועדון. אני רואה בתפקיד אתגר גדול ואני מחויב להצלחתו, מחויב לקהל האוהדים המסור שלנו ומודע בצורך לבניית קבוצה אטרקטיבית. ניתן מעטפת לוגיסטית רחבה שתסייע לצוות המקצועי להגיע למצוינות. אני גם רואה חשיבות רבה בטיפוח שחקני דור העתיד של המועדון ונפעל להעניק למחלקת הנוער את התנאים הטובים ביותר על מנת לקדם את השחקנים הצעירים של המועדון".

ההחלטה הראשונה שהתקבלה על ידי ההנהלה היא רישום הקבוצה לליגה הבלקנית, חרף העובדה שהיא תשחק בעונה הקרובה בליגה השנייה. היו"ר רובין: "אני שמח על הזכות שניתנה לנו לשחק בעונה הקרובה במסגרת אירופאית. אני בטוח שההשתתפות במפעל אירופי תסייע בידנו להביא לפה שחקנים טובים ואיכותיים. הצבנו לעצמנו יעדים גבוהים ואני מקווה שנעמוד בהם".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות