fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: מכבי עירוני כרמיאל ניצחה את הפועל מעלות

הפועל מעלות, האחרונה בטבלה, מתחה את מכבי עירוני כרמיאל מחצית שלמה ואף הובילה. במחצית השנייה התהפכה המגמה, כרמיאל התעוררה ודהרה בדרך לניצחון חשוב, 80:98
מכבי עירוני כרמיאל במפגש נגד הפועל מעלות | צילום: שרון זריהן

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, שיפרה את מעמדה בקרבות התחתית אחרי ניצחון צפוי על האחרונה בטבלה, הפועל מעלות, 80:98.

המשחק היה פתוח וקצבי כשהקבוצה המקומית מכרמיאל מתקשה מאוד מול הקבוצה האורחת ממעלות, שפתחה את העונה עם 12 הפסדים רצופים והיא היחידה בליגה שטרם ניצחה העונה.

מעלות ניצלה את הרפיון בהגנת כרמיאל כדי לסיים את הרבע הראשון ביתרון, 26:27. הרבע השני המשיך להיות צמוד וגם הוא הסתיים ביתרון מזערי של מעלות, 47:48. למחצית השנייה עלתה כרמיאל אחרת. נחושה יותר, אגרסיבית יותר, חדה יותר ובעיקר יעילה מבחינה התקפית. זה הוביל את כרמיאל למהפך וליתרון מבטיח בסיום הרבע השלישי, 59:78. הרבע הרביעי והאחרון היה למעשה לפרוטוקול בלבד כשמאמן כרמיאל יואב הרשקוביץ' משלב במשחק את כל שחקני הספסל.

לכרמיאל קלעו: גרנט גרינברג – 24 נק', יבגני ליוטרין – 20 נק', דניאל ארד – 14 נק', ניר נצר – 10 נק', עמית קמרי – 8 נק', שחר הלל – 5 נק', אלון שושני – 4 נק', איתי ליקרמן ובן ברייטמן – 3 נק' כ"א, אדם חשאן ואלכס דברואו – 1 נק' כ"א.

למעלות קלעו: יאיר קצוטי – 19 נק', רועי בר חן – 18 נק', אלדר יעקב – 16 נק', מאיר כהן – 15 נק', יובל מדם – 4 נק', בן מסעודה ועמית שטרית – 3 נק' כ"א, צחי איטח – 2 נק'. כן שותפו: דורון דוד, רועי גורביץ' ודוד משען.

הניצחון הקפיץ את כרמיאל למקום התשיעי בטבלה עם 18 נקודות, מאזן של חמישה ניצחונות ושמונה הפסדים ונקודה אחת מעל לקו האדום.

הפועל מעלות מדורגת במקום האחרון בטבלה עם 13 נקודות ומאזן של 13 הפסדי ליגה רצופים מפתיחת העונה וללא אף ניצחון. הסטטיסטיקה העגומה הזאת סוללת את דרכה של הפועל מעלות בדרך הבטוחה לנשירה לליגה א'.

יו"ר מכבי עירוני כרמיאל שרון זריהן: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והמחצית הראשונה הייתה מאוד צמודה כשמעלות עומדת בקצב. במחצית השנייה הגברנו את הלחץ וכבר בסיום הרבע השלישי פתחנו פער. אנחנו עכשיו עם הפנים קדימה למשחק הבא, במטרה לייצר עוד נקודות שיקדמו אותנו במעלה הטבלה".

במחזור הקרוב (יום שלישי, 30 במרץ) תצא מכבי עירוני כרמיאל למפגש חוץ נגד אליצור גבעת שמואל, בעוד הפועל מעלות תתארח אצל הפועל עמק חפר.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות