fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: ירדה ושרדה – הנס הספורטיבי של מכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל סיימה את העונה שעברה מתחת לקו האדום בליגה הארצית, והייתה אמורה לנשור לליגה א'. אלא שאיחוד קבוצות בכפר סבא, הוביל להחלטה להשאירה בליגה הארצית. כעת, התפנתה הקבוצה לשינויים עמוקים. מאמן חדש הגיע וגם סגל השחקנים התרענן. היו"ר שרון זריהן: "מכוונים למעלה"
נשארה בליגה. מכבי עירוני כרמיאל צילום: באדיבות שרון זריהן

כדורסל: מכבי עירוני כרמיאל

בחיים צריך מזל, זה ידוע, וזה בדיוק מה שהיה הקיץ למכבי עירוני כרמיאל. הקבוצה, שנשרה בסיום העונה שעברה לליגה א', קיבלה מאיגוד הכדורסל הודעה על הישארותה בליגה הארצית. הסיבה: איחוד בין שתי קבוצות מהעיר כפר סבא, ששתיהן שיחקו בארצית. בעקבות האיחוד צומצם מספר הקבוצות בליגה הארצית וכרמיאל זכתה בעונה נוספת בליגה השלישית.

עם קבלת ההודעה המשמחת כבר החל היו"ר שרון זריהן לפעול. כצעד ראשון, הוא החזיר את זיו תבור (46) הביתה, כלומר, לקבוצה בה החל את הקריירה והציע לו את שרביט המאמן. "הוא האיש הנכון בקבוצה הנכונה", הסביר זריהן את הפנייה לשחקן הוותיק שבאמצע העונה שעברה החליט לפרוש מפעילות כשחקן עקב פציעה טורדנית. בשנים האחרונות, במקביל להתרוצצות על הפרקט, שימש תבור גם כמאמן במכבי קריית ביאליק, הפועל נוף הגליל, מכבי חדרה, הפועל מעלות ועוד. החלטתו להיענות בחיוב להצעה מכרמיאל נבעה בין השאר גם מהעובדה שמכבי עירוני כרמיאל תשחק בעונה הקרובה בליגת הארצית.

תבור: "כששרון צלצל ופנה אליי, לא היססתי לרגע. כרמיאל זה מועדון הבית שלי ואני שמח לחזור ולהוביל את הקבוצה".

תבור כבר הספיק להחתים בקבוצתו החדשה את הרכז אלכס דוברואו (23) ששיחק בעונה שעברה בהפועל גלבוע/מעיינות, את יניב חביב שמגיע מהפועל קריית טבעון, גל זיו ממכבי חדרה וכפיר אסייג ממכבי נדב כרמיאל.

עדי רייפר, עמית כהן ולידור בן דוד, ממשיכים לעונה נוספת בקבוצה.

אלי סירוגט, שיפטון לשעבר, ששיחק בעבר בכרמיאל ובעונה שעברה החליט לפרוש, חזר לפעילות וצורף גם הוא לסגל.

היו"ר שרון זריהן: "למדנו והפקנו לקחים מהעונה שעברה ואני מקווה שהשינויים שביצענו יבואו לידי ביטוי גם בתוצאות. התקציב צפוי לגדול ואנחנו בהחלט מכוונים למעלה".

במקביל, בימים הקרובים אמורה להתקבל בימים הקרובים החלטה לגבי קבוצת הבת, מכבי נדב כרמיאל, שהוקמה לפני 9 שנים ומנציחה את שמו של סמ"ר נדב באלוה, לוחם ביחידה מובחרת שנהרג בפעילות מבצעית במהלך מלחמת לבנון השנייה.

יו"ר אגודת מכבי עירוני כרמיאל, שרון זריהן: "נדב בלואה ז"ל הוא גיבור ישראל, ואפילו הצענו להנציח את שמו על הקבוצה הבכירה של העיר. כרגע, מכבי נדב כרמיאל, קבוצה ששייכת למועדון מכבי עירוני כרמיאל, צפויה להמשיך בפעילותה בליגה א' ובקרוב אף ימונה לה מאמן ומנהל שיובילו אותה בעונה הקרובה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות