fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפסדים לעכו/מטה אשר ולמכבי כרמיאל, שמסתבכת בתחתית

הפועל עכו/מטה אשר נכנעה למוליכת הטבלה הפועל כפר סבא, 90:77. מכבי עירוני כרמיאל הפסידה בצפת, 86:70, והסתבכה במאבק נגד הירידה. המאמן יואב הרשקוביץ': "הכל תלוי בנו"
בידיים שלהם. המאמן יואב הרשקוביץ בתדרוך לחניכיו צילום: מכבי עירוני כרמיאל

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר ממשיכה לשמור על בעקביות על חוסר יציבות כשבמחזור האחרון נחלה הפסד חוץ למוליכת הטבלה הפועל כפר סבא, 90:77.

הפועל עכו/מטה אשר חסרה שוב את שני הגארדים החשובים שלה: אלון שושני, שיצא כבר אחרי שתי דקות, וחואן ברחל הפצועים, ובלעדיהם לא היה לה מענה ראוי למארחים מכפר סבא, שהובילו לאורך כל המשחק.

ברבע הראשון, חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד עוד היו בעניינים והצליחו לסיים אותו בשוויון, 23:23. ברבע השני המשיכה כפר סבא לשמור על יתרון קל, כשעכו/מטה אשר נלחמת כדי להישאר במשחק. למרות הפייט, היתרון המקומי נשמר עד לסיום המחצית הראשונה, 40:46. במחצית השנייה הגבירה כפר סבא את הקצב ואת הלחץ  ועד לסיום הרבע השלישי כבר פתחה פער דו ספרתי, 52:68. ברבע הרביעי עכו/מטה אשר עוד ניסתה לרדוף אחרי כפר סבא במטרה לצמצם את ההפרש, אבל זה היה מאוחר מדי.

להפועל עכו/מטה אשר/ קלעו: ניר נצר – 19 נק', אור קוטר – 13 נק', ים בן שבת – 9 נק', רון גוברמן – 7 נק', גל ויונטה – 5 נק', אלון שושני – 3 נק', אופק שוסטר – 1 נק'.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "התמודדנו מול קבוצה חזקה שיש לה יומרות לעלייה, בדיוק כמונו. רק שאנחנו הגענו בסגל חסר ללא שני שחקנים: אלון שושני וחואן ברחל, שהם מאוד משמעותיים עבורנו. בחלקים רבים במשחק לא היינו שווים לכפר סבא וברגע שהם פתחו פער, היה לנו קשה לחזור. אני מקווה שנחזור מהר למסלול הניצחונות".

במחזור הקרוב (יום רביעי, 23 בפברואר, שעה 20:00) תארח הפועל עכו/מטה אשר את מכבי עירוני כרמיאל, שנלחמת על הישרדותה בליגה.

מכבי עירוני כרמיאל

מכבי עירוני כרמיאל הפסידה בחוץ להפועל צפת, 86:70. ההפסד סיבך עוד יותר את כרמיאל במאבק נגד הירידה, לאור ההתאוששות המופלאה של יריבתה לתחתית מכבי קריית מוצקין שהשוותה את מספר נקודותיה לזה של כרמיאל.

המאמן יואב הרשקוביץ': "אנחנו לא מסתכלים על קריית מוצקין אלא רק על עצמנו. הכל תלוי בנו ורק בנו. אנחנו חייבים לנצח במשחקים שנותרו לסיום העונה ולהשיג כמה שיותר נקודות גם במפגשים שעל הנייר צפויים להיות קשים מול קבוצות טובות. אני רק מקווה שההכרעות לקראת הסיום יהיו באמת על הפרקט וכל המשחקים יתנהלו בצורה ספורטיבית והוגנת. בכל מקרה, אם ייגזר עלינו לרדת, נעשה את זה בראש מורם וגאים על הדרך שעשינו".

צמרת הטבלה (מחזור 17)

  1. הפועל כפר סבא – 31 נק'
  2. הפועל צפת – 29 נק' (משחק חסר)
  3. אליצור שומרון – 26 נק' (2 משחקים חסרים)
  4. הפועל עכו/מטה אשר – 26 נק' (משחק חסר)
  5. הפועל גלבוע – 25 נק'

תחתית הטבלה

  1. הפועל עמק חפר – 23 נק'
  2. בית"ר כפר יונה – 21 נק'
  3. מכבי עירוני כרמיאל – 18 נק'
  4. מכבי קריית מוצקין – 18 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות