fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: בהפועל עכו/מטה אשר שכחו שצריך לשחק שתי מחציות

הפועל עכו/מטה אשר הובילה לאורך מחצית שלמה במשחק החוץ שלה נגד אליצור שומרון, במסגרת המפגש הראשון בסדרת רבע הגמר, אבל מחצית שנייה רעה הובילה את המארחים למהפך, 88:68. ביום ראשון (24 באפריל) הגומלין בעכו
חואן ברחל מהפועל עכו/מטה אשר מאוכזב מההפסד צילום: לימור למינוף

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

הפועל עכו/מטה אשר פתחה ביד שמאל את סדרת משחקי רבע גמר הפלייאוף העליון וספגה הפסד חוץ במפגשה נגד אליצור השומרון, 88:68.

חניכיו של המאמן לירן שוורצוולד הציגו שתי מחציות שונות לחלוטין. עכו/מטה אשר פתחה מצוין את המשחק וסיימה את הרבע הראשון כשהיא ביתרון, 19:27. גם ברבע השני המשיכה עכו/מטה אשר לגלות עדיפות והצליחה לשמור על יתרונה גם בסיום המחצית הראשונה, 38:42. המהפך של המארחים מהשומרון הגיע במחצית השנייה. ההתקפה של עכו/מטה אשר פתאום נתקעה, ההגנה הייתה חדירה ושומרון טסה ל-9:24 בדרך לסיום הרבע השלישי, 51:62. גם ברבע האחרון נמשך המומנטום המקומי כשעכו/מטה אשר מתקשה לחזור למשחק ומסיימת את הערב עם הפסד צורב, 88:68.

להפועל עכו/מטה אשר קלעו: ניר נצר – 19 נק', רז מור – 15 נק', אור קוטר – 13 נק', גל ויונטה – 12 נק', אלון גוברמן – 3 נק', יאיר קצוטי, חואן ברחל ואופק שוסטר – 2 נק' כ"א.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "הצלחנו להחזיק מחצית אחת, אבל במחצית שנייה לא הצלחנו להסתדר מול הלחץ שלהם והפסדנו. ננסה לתקן במפגש הגומלין".

ביום ראשון הקרוב (24 באפריל) בשעה 19:00 תארח הפועל עכו/מטה אשר את אליצור השומרון למפגש השני בסדרה. ניצחון של האורחים יסיים את דרכה של הפועל עכו/מטה אשר העונה, בעוד שניצחון יוביל את הקבוצות למפגש שלישי ומכריע שיערך בשומרון.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות