fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי סוף השבוע – אחי עכו מפתיעה את כאבול

לאומית: הפועל עכו שוב לא סופגת. ליגה ב': אחי עכו הפתיעה בניצחון על כאבול, 1:2. ליגה ג': איבוד נקודות ראשונות לסקציה מעלות
הפתעה נעימה. מאמן אחי עכו, פריד סכניני צילום: באדיבות אחי עכו

הפועל עכו כדורגל (לאומית)

אחרי 2 ניצחונות רצופים שקידמו אותה לחלק העליון בטבלה, הפועל עכו נעצרה כשסיימה את מפגשה הביתי נגד מ. ס. כפר קאסם בתיקו, 0:0. המשחק היה מאוזן ושקול עם מעט מאוד הזדמנויות לשתי הקבוצות. השוער ראזי אבו חמדאן, שוב שמר על יציבות ובמעט הפעמים בהם היה צריך אותו, הוא הקרין ביטחון ושמר על רשת נקייה, משחק שני רצוף. ההגנה הייתה מסודרת ומתואמת, והבעיה הייתה בקישור שלא היה יצירתי ולא פיטם את שחקני ההתקפה במספיק כדורים כדי שיוכלו להגיע למצבי הבקעה. בעקבות התיקו איבדה הפועל עכו גובה בטבלה וירדה למקום התשיעי.

המאמן מסאי דגו, סיכם בסיום: "התמודדנו מול קבוצה חזקה, טובה ואיכותית, שלא במקרה ממוקמת בצמרת הגבוהה. יש בכפר קאסם שחקנים ברמה גבוהה ועם הרבה ניסיון. התיקו די משקף, מאחר והליגה מאוד שוויונית. אנחנו צריכים לבוא למשחקים כאלה יותר מרוכזים ויותר מוכנים מבחינה התקפית. המטרה שלי, ואת זה אמרתי כבר בפתיחת העונה, לבנות קבוצה שתקשה על הקבוצות היריבות ותיתן להן פייט. במשחקים האחרונים זה קורה, ככה שאני מרוצה. שיחקנו בצורה אגרסיבית והקשנו עליהם. זה גם משחק שני רצוף שאנחנו לא סופגים, וגם זה מעיד על משהו. נקווה להמשכיות".

במחזור הבא תקיים הפועל עכו משחק בית נוסף, כשתארח את הפועל פתח תקווה (יום שני, 1 בנובמבר, שעה 19:00, אצטדיון טוטו-עכו).

נזכיר רק, שקודם לכן, ביום שלישי הקרוב (26 באוקטובר, שעה 19:45) תארח הפועל עכו את הפועל רמת השרון למשחק במסגרת גביע המדינה.

כדורגל ליגה ב' (מחזור 6)

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, החמיצה הזדמנות לחזור לראש הטבלה אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד מוליכת הטבלה, אחווה כפר מנדא בשוויון, 2:2.

לא פחות מ-600 צופים התגודדו באצטדיון העירוני בכרמיאל כדי לחזות במפגש הפסגה בין המוליכה לסגניתה, שתי הקבוצות היחידות בבית שטרם הפסידו העונה בליגה. חניכיו של המאמן לירון יגר פתחו חזק ובדקה ה-18 העלה סהר דהן את הכרמיאלים ליתרון, 0:1. האורחים ממנדא התעשתו מהר ותוך שלוש דקות השלימו מהפך עם שערים בדקות 37 ו-40. כרמיאל פתחה את המחצית השנייה בסערה וכבר בדקה ה-48 השיגה את השוויון, בבעיטה חופשית מדויקת מ-18 מ' של רמי דאהר. עד לסיום ניסו שתי הקבוצות להשיג הכרעה, אך לא השכילו למצוא את הרשת של הקבוצה היריבה. חלוקת הנקודה לכל קבוצה שמרה על סטטוס קווי בצמרת, כשאחווה כפר מנדא מוליכה במקום הראשון עם 14 נקודות, בעוד כרמיאל מדורגת במקום השני עם 11 נקודות ומשחק אחד פחות.

במחזור הבא (30 באוקטובר) תתארח הפועל עירוני כרמיאל אצל הפועל טובא/זנגריה.

בית ב'

בית"ר נהריה, ספגה הפסד ליגה שני רצוף כשנכנעה במשחק חוץ למכבי יפיע, 3:1. חניכיו של המאמן והיב כיאל נקלעו לפיגור בדקה ה-25, אבל שער של מיכאל סטוינוב רגע לפני סיום המחצית הראשונה הוביל לשוויון, 1:1. הבית"רים החזיקו מעמד עד לדקה ה-77, אז ספגו את השער השני. בדקה ה-90 הבטיחה יפיע את ניצחונה עם שער שלישי לרשת בית"ר נהריה. הקבוצה גם נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאחמד סאלם, שנכנס כמחליף בדקה ה-89, ביצע עבירה קשה על שחקן מקומי, ספג כרטיס אדום והורחק.

במחזור הקרוב (29 באוקטובר) תארח בית"ר נהריה את מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, איחוד בני שפרעם, שמדורגת במקום הראשון עם 5 ניצחונות מ-5 משחקים.

אחי עכו רשמה הפתעה נעימה כשגברה בביתה על עירוני כבול, 1:2. ולמה הפתעה? כי הקבוצה מכבול התייצבה למפגש נגד הקבוצה הצנועה מעכו אחרי שפתחה את העונה בצורה מושלמת ועם 4 ניצחונות מ-4 משחקים.

חניכיו של המאמן פריד סכניני פתחו היטב וכבר בדקה ה-19 עלו ליתרון משער של עבד דנדן. האורחים מכבול כבשו בדקה ה-35, והשוו ל-1:1. אחי עכו המשיכה להוות יריב שקול לכבול ובדקה ה-65 החזירה לעצמה את היתרון משער של כרים גריפאת. עד לסיום, ולמרות לחץ בלתי פוסק מצד האורחים, הצליחה אחי עכו לשמור על יתרונה ולרשום ניצחון חשוב שמרחיק אותה מעט מהתחתית ומקדם אותה למקום החמישי בטבלה.

במחזור הקרוב תצא אחי עכו למפגש חוץ נגד הפועל עראבה (שבת, 30 באוקטובר). 

כדורגל ליגה ג' (מחזור 5)

מכבי סקציה מעלות, איבדה 2 נקודות ראשונות העונה בליגה, כשסיימה את משחק החוץ שלה נגד הפועל נח'ף בתיקו, 0:0 מאכזב. בעקבות התיקו, איבדה מעלות גם את המקום הראשון ולפסגה העפילה מכבי אבו סנאן. לשתי הקבוצות מאזן זהה של 13 נקודות.

הפועל נהריה כדורגל, עדיין ללא נקודות העונה. במחזור האחרון ספגה הקבוצה תבוסה במשחק החוץ שלה נגד הפועל ינוח/ג'ת הגלילית, 6:0.

הפועל נהריה מדורגת במקום האחרון עם מאזן עגום של 5 הפסדים מ-5 משחקים. המאמן ניסים זהבי, עזב ובמקומו מונה המאמן אלון שלמה.

הפועל שלומי, הפסידה להפועל דיר חנא, 2:1. האורחים מדיר חנא כבר הובילו, 0:2. קובי אטיאס כבש לזכות הפועל שלומי וצימק ל-2:1. בהמשך, כל ניסיונותיה של שלומי להשיג שער שוויון לא צלחו וקבוצתו של המאמן ברוך צעדון רושמת הפסד ליגה שלישי רצוף.

במחזור הקרוב ייערך דרבי הגליל המערבי במסגרתו תארח הפועל נהריה את הפועל שלומי (יום שישי, 29 באוקטובר). גם למכבי סקציה מעלות מחכה דרבי משלה, כשתארח בביתה את הפועל תרשיחא (יום שישי, 29 באוקטובר, שעה 11:00).

 

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות