fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: סיכום משחקי המחזור – הפועל עכו לא עוצרת, כרמיאל מתייצבת, נהריה מתדרדרת ומעלות מתעוררת

לאומית: הפועל עכו רשמה ניצחון ליגה רביעי רצוף והתקדמה למקום השני בטבלה. ליגה ב': שחף ספיר ממשיך להבקיע ולהוביל את הפועל כרמיאל לצמרת הגבוהה. ליגה ג': סקציה מעלות ניצחה בדרבי את הפועל תרשיחא והנחילה לה הפסד ראשון העונה
הכי טובה בעיר. מכבי סקציה מעלות צילום: באדיבות עידן כפיר

לאומית 

הפועל עכו לא עוצרת. חניכיו של המאמן אלון זיו רשמו בסוף השבוע ניצחון ליגה רביעי רצוף והתקדמו למקום השני בטבלה. מי היה מאמין? מקבוצה שפתחה את הליגה בהפסד בית ורק ייחלה לשרוד בליגה, מוצאת את עצמה בתום 9 מחזורים, במקום שממנו עולים לליגת העל. אז נכון, העונה עדיין בשלב מוקדם מאוד, אבל כל מחזור שעובר וכל ניצחון, מרחיק את הפועל עכו מהחלק התחתון של הטבלה ומעניק לראשיה מעט נחת אחרי שבשנים האחרונות התמודדה הקבוצה על הישרדותה עד לרגע האחרון.

הפועל עכו הגיעה במחזור האחרון למפגש חוץ נגד הפועל ראשון לציון כשהיא בפורמה של 3 ניצחונות רצופים. פתיחת המשחק הייתה שקולה עם מעט מאוד הזדמנויות כיבוש מצד שתי הקבוצות. ואז, בדקה ה-43 ורגע לפני סיום המחצית הראשונה, הבקיעה הפועל עכו את השער הראשון. זה התחיל ממסירה של מוחמד אבו פאני לזאהי אחמד, שמתוך הרחבה בעט כדור שטוח בין רגלי השוער המקומי, ומשם הכדור התגלגל פנימה, 0:1 לעכו. עכו פתחה היטב גם את המחצית השנייה ובדקה ה-56 הכפילה את יתרונה. כרם ארשיד הגביה כדור עונשין לעומק הרחבה, הגנת ראשון לציון הרחיקה, אבו פאני, החזיר את הריבאונד בנגיחה קדימה וספיר יתאח התרומם גבוה מעל ההגנה המקומית והחליק בראשו לאחור לפינה ופנימה, 0:2. בדקה ה-80 הבטיחה הפועל עכו את ניצחונה בשער שלישי. זאהי אחמד השתלט על כדור ברחבת ראשון לציון ומזווית קשה שחרר כדור מדויק לפינה העליונה ולרשת, 0:3. עמוק בתוספת הזמן, הצליחה ראשון לציון לנצל בלבול בהגנת עכו כדי לכבוש שער מצמק, 3:1.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את בני יהודה ת"א למפגש מסקרן (יום שני, 24.10, שעה 19:00).

צמרת טבלת הליגה הלאומית (מחזור 9)

  1. מכבי פ"ת – 22 נק'
  2. הפועל עכו – 17 נק'
  3. מכבי קביליו יפו – 17 נק'
  4. הפועל פ"ת – 16 נק'
  5. הפועל כפר סבא – 14 נק'
  6. הפועל עפולה – 14 נק'
  7. עירוני טבריה – 13 נק'
  8. הפועל ראשל"צ – 12 נק'
  9. הפועל רמת השרון – 12 נק'

 

ליגה ב' 

הפועל עירוני כרמיאל, רשמה ניצחון בית דחוק על הפועל בני בענה, 0:1, ואיבדה את המקום הראשון למוליכה החדשה, העולה החדשה מ. ס. קריית ים, שמקדימה את כרמיאל רק בזכות הפרש שערים עדיף.

את שער הניצחון לזכות כרמיאל, שהיה כאמור גם השער היחיד במשחק, כבש החלוץ הצעיר והפורה של הקבוצה, שחף ספיר.

בית"ר נהריה, שוב הפסידה, הפעם במשחק חוץ להפועל עראבה, 1:0. נהריה קיוותה לצאת עם נקודה אחת לפחות, אבל נכנעה לשער יחיד שספגה בדקה ה-78.

בתום 7 מחזורים, מדורגים חניכיו של המאמן והיב כיאל במקום ה-14 בטבלה עם 4 נקודות ומאזן של ניצחון בודד, תיקו אחד ו-5 הפסדים.

אחי עכו, מתקשה מול הקבוצות הבכירות בליגה. אחרי שרשמה הפסד בכורה להפועל עירוני כרמיאל (3:0) ספגה אחי עכו הפסד ליגה שני אחרי שהובסה בחוץ על ידי מוליכת הטבלה והעולה החדשה, מ. ס. קריית ים, בתוצאה, 5:1. עכו פתחה רע וכבר אחרי 10 דקות נקלעה לפיגור מוקדם של 2:0. עם פתיחת המחצית השנייה היה נדמה שאחי עכו חוזרת למשחק אחרי שמוסטפא טאהא כבש וצימק ל-2:1, אבל התגובה הקרייתית הייתה מהירה ובדקה ה-56 גדל היתרון המקומי ל-1:3. לקראת סיום, בדקות 80 ו-90, ספגה אחי עכו שני שערים נוספים בדרך להפסד צורב.

בעקבות ההפסד ירדה אחי עכו למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 13 נקודות.

משחקי המחזור הקרוב (יום שישי, 21.10): בית"ר נהריה – מ. ס. קריית ים, הפועל צפת – הפועל עירוני כרמיאל, אחי עכו – מ. ס. שפרעם.

 

ליגה ג'

מכבי סקציה מעלות, התקשתה מאוד בדרבי נגד הפועל תרשיחא, אבל הצליחה לנצח, 1:2 ולהנחיל ליריבה העירונית הפסד ליגה ראשון העונה.

אחרי מחצית ראשונה שקולה ומאופסת הגיעה המחצית השנייה ועמה גם השערים. בדקה ה-55, בישל יחיאב אלמקייס לאבי טפטה שהעלה את הסקציה ליתרון, 0:1. בדקה ה-65 השוותה תרשיחא משער של מוחמד אגא, 1:1. ההכרעה נפלה בדקה ה-85. כדור קרן שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של מור כהן, שכבש וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לסקציה מעלות.

הפועל שלומי, הפסידה בחוץ לאיחוד בני מג'ד אל כרום, 2:1. המשחק נפתח בצורה טובה עבור שלומי שכבר בדקה השביעית עלתה ליתרון משער של עדן לגריסי. חוסר ערנות לקראת סיום המחצית הראשונה, הוביל למהפך כשמג'ד אל כרום מצליחה להבקיע בדקות 42 ו-45 ולעלות ליתרון, 1:2. במחצית השנייה לא הובקעו שערים והתוצאה נותרה בעינה.

במחזור הקרוב תארח הפועל שלומי את סקציה מעלות (יום שישי, 21.10).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות