fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, נערים ב': קבוצה אחת מכרמיאל כבר עלתה ליגה

בעוד קבוצת הבוגרים של הפועל עירוני כרמיאל מתמודדת על העלייה לליגה א', קבוצת נערים ב' של המועדון כבר עשתה את זה והבטיחה את עלייתה לליגה הארצית. המאמן עידן קפלן: "עבדנו בשקט והתוצאות עשו את הרעש"
שחקני קבוצת נערים ב' של הפועל עירוני כרמיאל בהקפה המסורתית צילומים: באדיבות דביר איפרגן

הפועל עירוני כרמיאל (נערים ב')

הישג מדהים לקבוצת נערים ב' של הפועל עירוני כרמיאל. הקבוצה, בהדרכתו של המאמן ומנהל המקצועי עידן קפלן, העפילה לליגה הארצית אחרי שסיימה את העונה כשהיא במקום הראשון בטבלת מחוז מפרץ ועם מאזן כמעט מושלם. למה כמעט? כי מתוך 22 משחקי ליגה, כרמיאל רשמה 21 ניצחונות, ותיקו אחד בלבד (0:0, נגד השנייה בטבלה, מ. ס. שפרעם). כרמיאל סיימה כאמור בראש הטבלה עם 64 נקודות ומאזן שערים של 90 שערי זכות לעומת 9 שערי חובה, כשהיא מקדימה בפער ניכר את סגניתה, מועדון ספורט שפרעם, ב-16 נקודות.

השחקן הפורה ביותר שלה כרמיאל העונה היה החלוץ ליעד פרץ שהבקיע 13 שערים.

סגל השחקנים כלל את השוערים: יהב אבישי ודניאל שמוגלין, ואת השחקנים: דביר בלוך, עומר גור, ליאם גינדה, רועי גיסברג, עומר גניחוביץ', יונתן הרשקוביץ', דביר מזרחי, קוסאי חשאן, מועתז טאהא, אוראל כהן, עומר לב, אושרי לביאוב, ליעד פרץ, נתן קורן, מוחמד אבו אל פתאח, ריאן עוידה, נבו עזרן, איתי עקריש, גלעד ערמוני, מעיין פנחסי, גיל פרידמן, רוי פרנקו, עומר קנר, אמיתי רוב, מאלין רייטיך, גל שאף, נדב שאף, ליאם שוקרני, אביב שלום, ועבד אל רחמן שינאווי.

שחקני קבוצת נערים ב' של הפועל עירוני כרמיאל חוגגים עם צלחת אליפות המחוז

המאמן עידן קפלן: "עבדנו בשקט והתוצאות כבר עשו את הרעש".

מנהל מחלקת הנוער דביר איפרגן, בירך את המאמן ואת השחקנים על עלייתם לליגה בכירה יותר ואמר: "הקבוצה עמדה במטרה שהציבה לעצמה בתחילת העונה ואנחנו מאוד שמחים על ההישג. אנו מודים לראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, אשר מלווה את המועדון וכמובן שגם נפגש עם השחקנים ובירך אותם לרגל העלייה".

השחקנים חגגו את ההישג בארוחת גיבוש משותפת.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות