fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': סקציה מעלות הפסידה ונפרדה סופית מחלום העלייה

מכבי סקציה מעלות הובסה בביתה על ידי הפועל בני בענה, 6:2, והתרחקה 12 נקודות מהמקום השני שמוביל למשחק מבחן על העלייה. גם הפועל שלומי הפסידה. תיקו מאכזב להפועל נהריה
חלום העלייה התנפץ. בן ביטון (משמאל) ממעלות במרדף אחר שחקן יריב צילום: אדריאן הרבשטיין

ליגה ג' (מחזור 18)

מכבי סקציה מעלות נפרדה באופן סופי מחלום העלייה אחרי שהובסה בביתה על ידי מוליכת הטבלה הפועל בני בענה, 6:2.

האורחים מבענה פתחו חזק וכבר בדקה החמישית עלו ליתרון מפנדל, 0:1. מעלות נקלעה להלם ובדקה ה-25 הוכפל היתרון ל-0:2. על סף סיום המחצית הראשונה ספגה מעלות שער שלישי, וירדה להפסקה בפיגור, 3:0. חגיגת השערים של בענה נמשכה גם במחצית השנייה ובדקות ה-66 ו-70, גדל היתרון ל-0:5. בדקה ה-83, חיים בן דוד כבש לזכות מעלות וצימק ל-5:1. התשובה של בענה הייתה מהירה ובדקה ה-85 צמח היתרון ל-1:6. בדקה ה-89 השלים בן דוד צמד שערים שקבע את תוצאת הסיום, 6:2. בעקבות ההפסד נפתח פער של 12 נקודות בין מעלות, שמדורגת במקום הרביעי בטבלה, לבין המקום השני שמוביל למשחקי מבחן על העלייה. לסיום הליגה הרגילה נותרו 4 משחקים בלבד.

הפועל שלומי הפסידה במשחק חוץ להפועל סמיע, 3:0. חניכיו של המאמן איציק עידו החזיק מעמד כמעט עד לסיום המחצית הראשונה. אלאל שאז נשרקה לחובתם בעיטת עונשין מ-11 מ', אותה ניצלו המארחים מסמיע להבקיע ולרדת להפסקה ביתרון, 0:1. במחצית השנייה ניסתה שלומי להשיג שוויון, אבל בדקה ה-65 ספגה שער שני, 2:0. בדקה ה-82 נחתמה תוצאת המשחק עם שער שלישי שכבשו המארחים, 3:0.

הפועל נהריה פספסה הזדמנות לניצחון שני העונה בליגה כשסיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל נח'ף בתיקו, 1:1. ניב צרפתי מנהריה העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-72, אבל דקות ספורות לאחר מכן, כבש דביר שחרור שער עצמי, שקבע את תוצאת המשחק.

בסוף השבוע הקרוב לא יתקיימו משחקים והליגה תחודש בשבוע הבא (יום שישי, 4 במרץ). משחקי המחזור: אבירי הצפון כפר סמיע – מכבי סקציה מעלות, הפועל תרשיחא – הפועל נהריה. הפועל שלומי תהיה חופשית.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות