fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': אחרי שלא ניצחה מפתיחת העונה, חילופי מאמנים במכבי סקציה מעלות

מכבי סקציה מעלות פתחה את העונה עם ארבעה הפסדים רצופים ומדורגת במקום האחרון בטבלה. זה הספיק לראשי המועדון להגיע להסכמות עם המאמן ניסים שיון על הפסקת עבודתו. במקומו מונה לתפקיד, המאמן זאהר פלאח
המאמן היוצא של סקציה מעלות ניסים שיון צילום: מיכה פישנזון

מכבי סקציה מעלות (ליגה ב')

אחרי פתיחת עונה רעה, שכללה רצף של ארבעה הפסדים רצופים, נפרדו דרכם של המאמן ניסים שיון ומכבי סקציה מעלות. לדברי גורם במועדון, הפרידה נעשתה בהסכמה במטרה לגרום לזעזוע בקבוצה שמאיישת את המקום האחרון בטבלה ונמצאת בסכנת נשירה לליגה ג'.

אין ספק, שתקופת הקורונה לא היטיבה עם מכבי סקציה מעלות, שסבלה מקיצוץ חד בתקציב ומעזיבה מאסיבית של שחקנים.

המאמן ניסים שיון, ניסה להוציא משהו, אבל עזיבת שחקני מפתח והתבססות על שחקנים צעירים מקומיים, לא הביאה לתוצאה הרצויה. המאמן זאהר פלאח מכפר סמיע, שאימן בעונה שחלפה בהצלחה את הפועל טובא/זנגריה, מונה לתפקיד במקומו של שיון.

מנהלת עמותת הספורט במעלות, עידן כפיר: "אנו מודים לניסים שיון על תקופתו במכבי סקציה מעלות ומאחלים לו הצלחה בהמשך. אנו מודעים לקושי בבניית קבוצה עם תקציב נמוך, אבל בכל זאת החלטנו לבצע מהלך מקצועי שאולי יביא לשינוי. אני חושב שזאהר פלאח הוא מאמן טוב שלא מוערך מספיק ומגיע לו הזדמנות. אנחנו מאוד מקווים שהחיבור הזה יצליח וזאהר יוביל את מעלות לדרך חדשה".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות