fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': אחי עכו לא עוצרת

אחי עכו סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים. המאמן איברהים מנסור: "שומרים על צניעות" * משחקה של הפועל עירוני כרמיאל נדחה לאחר שבקבוצה התגלה שחקן חולה קורונה * בית"ר נהריה וסקציה מעלות שוב הפסידו והן עדיין ללא ניצחון
אנשי אחי עכו חוגגים עוד ניצחון | צילום: באדיבות קיסר חדאד

ליגה ב'

בית"ר נהריה

למרות צירופם של לא פחות משמונה שחקנים חדשים לסגל הקבוצה, ספגה בית"ר נהריה הפסד חוץ במשחקה נגד אחווה כפר מנדא, 2:0. שער אחד בכל מחצית הכריע את גורל המפגש.

בתום ארבעה מחזורים, מדורגת בית"ר נהריה במקום השמיני והלפני אחרון בטבלה עם נקודה אחת בלבד.

במחזור הבא מצפה לקבוצה משחק בית קשה בו היא תארח את מוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם.

 אחי עכו

אחי עכו המשיכה במומנטום המצוין שלה כשהשלימה במחזור האחרון ניצחון ליגה שלישי ברציפות. הקורבן הספורטיבי הפעם הייתה הפועל צפת. צמד שערים של חאלד כליב ושני שערים נוספים שהבקיעו פאהד חסון ואמיר בדראן, העניקו לאחי עכו ניצחון גדול, 0:4, וקפיצה למקום השני בטבלה עם מספר נקודות זהה למוליכה, איחוד בני שפרעם.

המאמן איברהים מנסור: "אני לא מופתע מהתוצאה. לא קל לשחק שלושה משחקים בשבוע, ואנחנו גם לא ממש בנויים לזה, אבל אני מבסוט שסגרנו ניצחון שלישי ברציפות. התעשתנו מהר מאוד מההפסד במחזור הפתיחה לשפרעם ומאז אנחנו לאט לאט מתחברים. השחקנים משקיעים, ולמרות שחלקם צעירים חסרי ניסיון, הם נותנים הכל במגרש. הליגה השנה די שוויונית, אבל אנחנו צנועים. לא מכוונים לעלייה ולא יוצאים בהצהרות. אנחנו בסך הכל רוצים להביא כבוד למועדון, לשחק כדורגל חיובי ולהבטיח את ההישארות שלנו בליגה".

בסוף השבוע הקרוב תיהנה אחי עכו מפגרה עקב מספר אי זוגי של קבוצות בליגה.

הפועל עירוני כרמיאל

משחקה הביתי של הקבוצה נגד מכבי ביר אל מכסור, שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע, נדחה לאחר שאחד משחקני הקבוצה של כרמיאל התגלה כחולה קורונה מאותת. לפיכך, נשלחו כל שחקני הקבוצה לבדיקות, והונחו להישאר בבידוד עד לקבלת התוצאות. טרם נקבע מועד לחידוש האימונים ומשחקיה של הקבוצה.

מכבי סקציה מעלות

נקודה אחת, אפס כיבושים. זהו מאזנה של סקציה מעלות בתום שלושה מחזורי ליגה. במחזור האחרון יצאה הקבוצה למפגש חוץ נגד הפועל עראבה וחזרה עם הפסד, 4:0. למאמן ניסים שיון, מצפה עוד הרבה מאוד עבודה אם ברצונו להשאיר את הקבוצה בליגה ב'.

במחזור הבא תארח מעלות את צעירי כפר כנא.   

 

 

 

הישארו מעודכנים בצפון 1 וחדשות נהריה ובדף הפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות