fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: ככה לא נשארים בליגה – תבוסה קשה להפועל עכו

הפועל עכו אומנם הובילה, 0:1, במשחק החוץ שלה נגד מכבי אחי נצרת, אבל בהמשך קרסה וספגה תבוסה, 4:1. המאמן תומר קשטן: "מאמין ביכולות של הקבוצה להישאר בליגה"
על הפנים. שחקני הפועל עכו מתקשים לעכל את ההפסד צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

אם ראשי הפועל עכו חשבו שהמאמן תומר קשטן יהיה המושיע של הקבוצה ויציל אותה מנשירה לליגה השלישית, הגיעה התבוסה במחזור האחרון במשחק חוץ למכבי אחי נצרת, 4:1, והראתה שמחשבות ותקוות לחוד, ומציאות לחוד. עם הגעתו של קשטן להפועל עכו, צברה הקבוצה 5 נקודות מ-15 נקודות אפשריות.

בהובלת קשטן, ניצחה הפועל עכו פעם אחת בלבד, את האחרונה בטבלה והיורדת לליגה א', בית"ר ת"א/בת ים. בשאר המשחקים היא השיגה 2 תוצאות תיקו והפסידה פעמיים. חכמה על חלשות.

הפועל עכו משוועת לנקודות ושיטת שלושת הבלמים של קשטן לא ממש עובדת. הפועל עכו חייבת נקודות ובשביל להשיג אותן היא צריכה להעז יותר ולא להסתמך על תוצאות של קבוצות אחרות.

המפגש נגד אחי נצרת דווקא נפתח טוב וכבר בדקה השנייה עלתה הפועל עכו ליתרון אחרי מבצע קבוצתי נאה. זה התחיל עם הגבהת כדור של המגן הימני ג'פרי ניסמבאום לרחבה, החלוץ קרים אבו בקר השתלט על הכדור, חתך מימין והוציא רוחב. גיל חדד המשיך מקרוב בבעיטה לרשת העליונה, 0:1 לעכו. ההמשך כבר היה שונה לחלוטין. בדקה ה-37 פגע כדור בידו של הבלם מתן לוי והשופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה. אחי נצרת אמרה תודה, דייקה והשוותה ל-1:1. בדקה ה-59 השלימו המארחים את המהפך. כדור עונשין חופשי שנבעט מ-30 מ' פגע בשחקן עכואי שעמד בחומת השחקנים, הטעה את השוער ראזי אבו חמדאן, ומשם חדר לרשת, 1:2 לאחי נצרת. בדקה ה-83, קומדיה של טעויות בהגנת עכו הוביל לשער השלישי של אחי נצרת, 1:3. בדקה ה-86 ניצלה אחי נצרת הגנה עכואית חדירה כדי להשחיל את השער הרביעי ולקבוע את תוצאת המשחק, 1:4.

המאמן תומר קשטן: "כשהגעתי להפועל עכו ידעתי שהולך להיות קשה, ואני לא מצטער לרגע אחד שהגעתי לפה. אני מאמין ביכולות של הקבוצה ובטוח שנישאר בליגה. קבוצה שמנצחת רק 2 משחקים ב-22 משחקים, מעיד שהיא סובלת מבעיה מנטלית לא פשוטה. נראינו לא טוב במשחק נגד אחי נצרת, והתוצאה בהחלט לא נעימה וגם מעידה על סף שבירה נמוך. אין ספק שנצטרך בהמשך לצבור נקודות כדי להישאר בליגה. אני מעודד מהעובדה שהכל תלוי בנו. מצפים לנו עוד שלושה משחקים, מתוכם שני משחקים בהתמודדות ישירה מול קבוצות שנאבקות איתנו על ההישארות. נילחם עד הסוף ונעשה את הכל כדי לנצח ולהישאר בליגה".

במחזור הבא (יום שני, 25 באפריל, שעה 20:30) תארח הפועל עכו את הפועל רעננה למשחק שמוגדר כהזדמנות האחרונה להיחלץ מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א'.

 

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי אחי נצרת – 46 נק'
  2. הפועל רמת גן – 44 נק'
  3. הפועל עפולה – 44 נק'
  4. הפועל רמת השרון – 43 נק'
  5. הפועל עכו – 39 נק'
  6. הפועל ראשון לציון – 39 נק'
  7. הפועל רעננה – 37 נק' (משחק חסר)
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 29 נק' (משחק חסר)

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות