fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: חג שמח – ניצחון ליגה ראשון להפועל עכו

הפועל עכו כבר פיגרה, 1:0, במשחק החוץ שלה נגד הפועל רעננה, אבל מחצית שנייה טובה הובילה למהפך ולניצחון בכורה העונה בליגה, 1:3. ביום חמישי הקרוב (23 בספטמבר) מצפה לה אתגר נוסף - גמר גביע הטוטו
אבו בקר (מימין) חוגג עם סופר וניסמבאום. | צילום: באדיבות אבי צרפתי.

הפועל עכו (לאומית)

בשעה טובה. אחרי פתיחת עונה מגומגמת שכללה שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת, רשמה הפועל עכו ניצחון ליגה ראשון, כשגברה במפגש חוץ על הפועל רעננה, 1:3.

עכו פתחה לא טוב וכבר בדקה השמינית נקלעה לפיגור, 1:0. בהמשך, היא איזנה את הכוחות במגרש, אבל המהפך הגיע בבליץ מהיר של 12 דקות שקרה במחצית השנייה. תחילה היה זה קרים אבו בקר, שבדקה ה-57 השתלט על כדור חוזר מההגנה המקומית של רעננה ומתוך הרחבה בעט פנימה, 1:1. בדקה ה-66 היה זה הבלם מוחמד איברהים שכבש והשלים מהפך בדרך ליתרון עכואי, 1:2. גיתי סופר הלוהט, ביסס את הניצחון עם שער שהבקיע בדקה ה-69.

עד לסיום, עוד הגיעה הפועל עכו למספר הזדמנויות כיבוש נוספות, אך אלה הוחמצו. מנגד, היא ידעה לשמור על יתרונה ולחגוג ניצחון בכורה בליגה.

קפטן הקבוצה אלון דרעי, סיכם בסיום: "השגנו ניצחון חשוב מאוד, שיוסיף לנו ביטחון בהמשך הדרך ואולי גם יכניס אותנו למומנטום חיובי. למרות שספגנו שער כבר בשלב מאוד מוקדם של המשחק, לא נשברנו והמשכנו לדחוף קדימה במטרה לכבוש. אני חושב שהגיע לנו לנצח. יש לנו צוות אימון מצוין שעושה עבודה טובה והכין אותנו כמו שצריך למשחק. אני גאה בחברים שלי לקבוצה על הניצחון ושמח על התוצאה. הפנים שלנו כבר קדימה לשני המשחקים הקרובים, גמר גביע הטוטו ולמשחק הליגה הבא נגד נס ציונה".

בעקבות הניצחון טיפסה הפועל עכו מעל לקו האדום והתמקמה במקום העשירי עם 4 נקודות.

במחזור הבא תארח הפועל עכו את סקציה נס ציונה עם המאמן ניר ברקוביץ'. המפגש יתקיים ביום ראשון (26 בספטמבר) בשעה 19:00 באצטדיון טוטו-עכו.

קודם לכן, ביום חמישי הקרוב (23 בספטמבר) תשחק הפועל עכו בגמר גביע הטוטו נגד בית"ר ת"א/בת ים. הגמר ייערך באצטדיון בנתניה ויחל בשעה 19:00.

שער ומהפך. בלם הפועל עכו מוחמד איברהים | צילום: באדיבות אבי צרפתי
לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות