fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: זה מה שמחכה להפועל עכו בפלייאוף התחתון

הפועל עכו תפתח ביום שני הבא את משחקי במסגרת הפלייאוף התחתון. מי הקבוצות שיתמודדו עמה במאבק ההישרדות? מה שיטת המשחקים? מה חושב המאמן הטרי תומר קשטן? וגם: לוח המשחקים המלא
מלחמת הישרדות. גל קולני בתיקול עם שחקן יריב צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו תפתח בשבוע הבא את משחקיה במסגרת הפלייאוף התחתון. עם סיום הליגה הסדירה, מדורגת הפועל עכו במקום ה-14 בטבלה, שמוביל בסיום העונה למשחקי מבחן נגד הירידה. נזכיר רק שהקבוצה, שרשמה ניצחון אחד בלבד ב-16 משחקי הליגה האחרונים, נמצאת נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. משחקי הפלייאוף התחתון יהיה בשיטת ליגה בת סיבוב משחקים אחד.

הפועל עכו תפתח במשחק חוץ נגד הפועל רמת גן (יום שני, 28 במרץ). בהמשך היא תארח את הפועל עפולה, תתארח אצל בית"ר ת"א/בת ים ומכבי אחי נצרת (שני משחקי חוץ רצופים), תארח בביתה את הפועל רעננה, תצא למפגש חוץ נגד הפועל ראשון לציון, ותסיים במשחק בית נגד הפועל רמת השרון.

המאמן הטרי תומר קשטן, שבמשחק הבכורה שלו על הקווים, רשם תוצאת תיקו נגד בני יהודה ת"א (1:1), אופטימי.

"יש פה קבוצה טובה שאני בהחלט מאמין בה וביכולתה להישאר בליגה, אחרת לא הייתי בא", אמר קשטן והוסיף, "ברור לנו שבפלייאוף התחתון תהיה מלחמת עולם. יש קבוצות טובות שכל אחת מהן תילחם על מקומה בליגה. צפוי מאבק צמוד ועיקש, אבל אני מאמין שהפועל עכו תישאר".

 

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. הפועל ראשל"צ – 38 נק'
  2. הפועל רמת השרון – 37 נק'
  3. הפועל רמת גן – 37 נק'
  4. הפועל עפולה – 37 נק'
  5. מכבי אחי נצרת – 36 נק'
  6. הפועל עכו – 35 נק'
  7. הפועל רעננה – 34 נק'
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 26 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות