fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו רחוקה משחק אחד מהישרדות

הפועל עכו השיגה ניצחון קריטי על הפועל ראשון לציון, 0:1, בחוץ, והעבירה את ההכרעה במאבק ההישארות בליגה למחזור הסיום. ביום שישי הבא (6 במאי) תארח הפועל עכו את הפועל רמת השרון כשניצחון יבטיח לה עונה נוספת בלאומית
קרים אבו בקר חוגג את שער הניצחון. אדם אליו מצטרף לשמחה צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו השיגה ניצחון חוץ קריטי, 0:1 קטן-גדול על הפועל ראשון לציון, מה ששיפר מאוד את סיכויה להישאר בליגה הלאומית.

הפועל עכו התייצבה למשחק ללא המגן הימני ג'פרי ניסמבאום (צהובים) והחלוץ רווה אסייג (פצוע, גמר את העונה), ופתחה טוב ועם ביטחון. למרות עדיפות במגרש, היא התקשתה לייצר מצבי הבקעה והמחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-52 הגיע השער היחיד במשחק. השוער העכואי ראזי אבו חמדאן בעט כדור ארוך, הגנת ראשון לציון נכשלה בהרחקה וקרים אבו בקר הקדים את ההגנה המקומית ומ-16 מ' הקפיץ כדור מדויק שנחת ברשת, 0:1 לעכו. עד לסיום, הגבירה ראשון לציון את הלחץ על שערה של עכו שמצידה הסתגרה בהגנה, העיפה כדורים לכל עבר וקיוותה לעקוץ במתקפות מתפרצות. בסופו של דבר, ההתבצרות העכואית צלחה בשלום ושריקת הסיום שחררה אנחת רווחה גדולה בשורות עכו שגורלה כעת תלוי רק בה.

המאמן תומר קשטן: "כל המשחקים בפלייאוף התחתית הם תחת לחץ, ואנחנו הצלחנו לעמוד בזה, להבקיע שער אחד ולהשיג הכרעה. זה בדיוק מה שרציתי, שההכרעה במחזור הסיום תהיה תלויה בנו ורק בנו. נבוא למשחק האחרון מוכנים ונעשה את מה שצריך כדי להבטיח את ההישארות".

במחזור הסיום של העונה תארח הפועל עכו את הפועל רמת השרון (יום שישי, 6 במאי, שעה 16:00), שלמעשה בזכות הפרש שערים עדיף משאר יריבותיה לתחתית, כבר הבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה. הפועל עכו לעומת זאת, תלויה בעצמה וחייבת, פשוט חייבת לנצח, כדי להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית. במשחק מקביל, יתקיים עימות חזיתי ולוהט בין הפועל רעננה להפועל ראשון לציון.

ראשי הקבוצה הודיעו כי הכניסה למשחק תהיה חופשית וקראו לאוהדים להגיע לתמוך בקבוצה ולעודד את השחקנים במשחק הכי חשוב העונה.

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי אחי נצרת – 49 נק'
  2. הפועל עפולה – 46 נק'
  3. הפועל רמת השרון – 45 נק'
  4. הפועל רמת גן – 45 נק'
  5. הפועל עכו – 43 נק'
  6. הפועל רעננה – 42 נק'
  7. הפועל ראשון לציון – 40 נק'
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 32 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות