fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו נשארה בליגה

הפועל עכו הייתה זקוקה במחזור הנעילה של העונה לניצחון בהפרש של חמישה שערים כדי להבטיח את הישארותה בליגה. היא עשתה את זה בגדול עם ניצחון ביתי, 0:5 על אחי נצרת. המאמן מסאי דגו: "אני מאושר וגאה בשחקנים. לא האמנתי שניתן הצגה כזאת"
שאפו. שחקני הפועל עכו חוגגים את ההישארות בליגה | צילום: שי רגב
שאפו. שחקני הפועל עכו חוגגים את ההישארות בליגה | צילום: שי רגב

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו עשתה את שלה, ובגדול. הקבוצה, שהייתה זקוקה לניצחון בהפרש של חמישה שערים במחזור הנעילה, במשחק הביתי נגד מכבי אחי נצרת, ניצחה 0:5, והבטיחה לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית. שאפו ענק למאמן מסאי דגו ולשחקנים שעמדו במשימה, שכמעט אף אחד לא האמין שהיא אכן תקרה.

הפועל עכו פתחה לא טוב את המשחק והלחץ ניכר היטב בשחקניה שהרבו לשגות בפעולות פשוטות. בדקה ה-21 זה הגיע. ג'פרי ניסמבאום מסר לעומר בוארון שמ-18 מ' בעט כדור שטוח, חזק ומדויק לפינה ופנימה, 0:1 לעכו.

השער שחרר מעט את הפועל עכו והיא החלה ליזום ולתקוף יותר את שערם של האורחים. בדקה ה-32 הכניס בוארון כדור עומק מדוד למהראן לאלה, שמתוך הרחבה ומול השוער השחיל את הכדור לרשת, 0:2. הפועל עכו ידעה שאם היא לא רוצה להיות תלויה בתוצאות של יריבותיה למאבק ההישרדות היא חייבת להבקיע עוד 3 שערים.

בדקה ה-57 היא התקרבה ליעד. מהראן לאלה פרץ באגף שמאל, חדר לרחבה ובעט כדור שנהדף על ידי השוער האורח. עומר בוארון המשיך את הכדור החוזר בבעיטת וולה לרשת העליונה, 0:3. בדקה ה-58 ערן ביטון דהר במרכז המגרש, התקדם ומסר לחלוץ הוותיק מהראן לאלה, שמתוך הרחבה, בעט כדור חזק ושטוח פנימה והשלים צמד בדרך להגדלת היתרון, 0:4.

בדקה ה-84 השיגה עכו את שלה משער שכולו שייך למחליפים. גזאין הבטמו פרץ באגף שמאל, הוציא כדור רוחב, ורז טוויזר, מלך השערים של הקבוצה, המשיך בבעיטה חדה לרשת, 0:5. עד לסיום, השכילה עכו לשמור על התוצאה ולחגוג הישארות הרואית, בלי להיות תלויה בקבוצות אחרות ומבלי להזדקק למשחק מבחן נגד הירידה.

המאמן מסאי דגו, סיכם בסיום: "בשבועיים האחרונים התאמנו בצורה אינטנסיבית וקשה כשכל יום אני מטפטף לשחקנים שחייבים לנצח במשחק האחרון ולא משנה באיזו תוצאה. למרות המצב הביטחוני והאירועים שמסביב, לא נחנו לרגע והיינו כולנו מרוכזים במשחק נגד אחי נצרת. לא האמנתי שניתן הצגה כזאת ונבטיח את הישארותנו בליגה ללא מבחנים. אני שמח שבניגוד למשחקים קודמים, הפעם ידענו לנצל את המצבים שהגענו אליהם והבקענו שערים. אין מאושר ממני. אני מאושר וגאה בשחקנים. הגעתי למועדון מדהים ואני מודה פה לכל הצוות, החל מקרן בן נשר ועד איש המשק.

"הרבה זמן לא נהניתי מכדורגל כמו שאני נהנה מאז שהגעתי לקבוצה הזאת. עברה עליי שנה קשה. פוטרתי מקריית שמונה וגם בהפועל פתח תקווה דברים לא כל כך התחברו. כשקיבלתי את ההצעה לבוא להפועל עכו, אנשים הזהירו אותי מנפילה. אפילו המשפחה שלי התנגדה. טענו שהפועל עכו זו קבוצה חלשה שמועמדת לרדת ליגה והכתם הזה ידבק בי. בפגישה שלי עם קרן והמנכ"ל צביקה מונקה, גיליתי אנשים מדהימים שבאמת רוצים להצליח ולשמחתי, האינטואיציה שלי לבוא להפועל עכו, הייתה נכונה".

בעקבות ההישארות בליגה, צפוי המאמן מסאי דגו להמשיך גם בעונה הבאה. בימים הקרובים, אחרי ששמחת ההישארות תירגע מעט, יתפנו בן נשר ומונקה, בהכנות לעונה הבאה.

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. כפר קאסם – 42 נק'
  2. הפועל עכו – 42 נק'
  3. הפועל אום אל פאחם – 42 נק'
  4. הפועל פ"ת – 41 נק'
  5. הפועל כפר שלם – 31 נק'

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות