fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו לא ניצחה אפילו את האחרונה בטבלה

הפועל עכו שוב הובילה ושוב איבדה יתרון כשסיימה את מפגש החוץ שלה נגד האחרונה בטבלה, בית"ר ת"א/בת ים בתיקו, 1:1. המאמן מסאי דגו הורחק במהלך המשחק. המרחק מהקו האדום: נקודה אחת בלבד
איברהים מוחמד מהפועל עכו (משמאל) מול שחקן יריב צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו שוב פספסה הזדמנות לברוח מעט מהתחתית הבוערת אחרי שסיימה את מפגש החוץ שלה נגד האחרונה בטבלה, בית"ר ת"א/בת ים, בתיקו, 1:1 מאכזב.

גם הפעם הייתה זו הפועל עכו שכבשה ראשונה, אך בהמשך איבדה את יתרונה.

עכו אומנם חסרה את אדם אליו ואחמד שעבאן (מוצהבים), אבל זה לא תירוץ, שכן היכולת הזאת שלה נמשכת יותר מדי זמן. די אם נזכיר שב-14 המשחקים האחרונים, רשמה הפועל עכו ניצחון אחד בלבד! לא פלא שהמרחק בינה לבין הקו האדום הוא נקודה אחת בלבד.

הפועל עכו כאמור כבשה את שער היתרון בדקה ה-73. המגן גאי אביב הוציא כדור חוץ לרועי רבינוביץ' שמתוך הרחבה הוציא כדור לרוחב הרחבה. קרים אבו בקר הקדים את ההגנה המקומית ומקרוב בעט פנימה, 0:1 לעכו. היתרון החזיק מעמד דקה אחת בלבד וכבר בהתקפה הנגדית הראשונה שלה, הצליחה בית"ר ת"א/בת ים, לכבוש ולאזן ל-1:1.

במהלך המשחק, המאמן מסאי דגו הורחק מתחומי המגרש בעקבות ויכוח עם השופט הרביעי.

דגו: "היה איזה מהלך ששחקן שלנו חילץ כדור נקי והשופט הרביעי סימן לשופט שמדובר בעבירה שמחייבת שליפת כרטיס אדום. הערתי לו על כך, ואמרתי שלדעתי הפסיקה שלו הזויה. עובדה שגם השופט המרכזי הסכים איתי. בכל מקרה, הוא גם טען שיצאתי מהאזור הטכני ולכן הורחקתי. היה לי מאוד עצוב לעזוב את תחומי המגרש ולהשאיר את השחקנים שלי ללא מאמן שיתמוך בהם מהקווים. ההרחקה שלי באה בדיוק כשהיינו במומנטום טוב. חבל, אבל אי אפשר להילחם נגד החלטות שופטים".

במחזור הקרוב מצפה לעכו מאבק תחתית לוהט נגד הפועל ראשון לציון (יום שישי, 4 במרץ, שעה 15:00).

המאמן מסאי דגו שהורחק במשחק האחרון, צפוי לשבת ביציע, בעוד עוזרו, מיכה טטרו, אמור למלא את מקומו ולעמוד על הקווים במשחק נגד ראשון לציון.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות