fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו יצאה לדרך

הקבוצה, שבעונה שעברה ניצלה מירידה במחזור האחרון, פתחה עונה חדשה בהדרכת המאמן מסאי דגו וסגל שחקנים חדש לחלוטין. כל הפרטים על אימון הבכורה, בכתבה הבאה
ברוך הבא. גיל חדד | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו יצאה לדרך. ביום חמישי נערך אימון הבכורה הרשמי של הקבוצה, בהדרכת המאמן מסאי דגו. לא פחות מ-20 שחקנים מהעונה שעברה עזבו, כך שהסגל הנוכחי שינה פניו לחלוטין. השחקנים החדשים שהצטרפו עד כה הם הקשר האחורי גל קולני, שחוזר לקדנציה שנייה בקבוצה והחלוץ גיל חדד (21), ששיחק בעונה שעברה בהפועל רובי שפירא מליגה א'.

"אני מאוד שמח להצטרף למועדון כמו הפועל עכו. כבר מהרגע הראשון הרגשתי פה כמו משפחה ויחד עם התנאים הנהדרים שיש פה, אני בטוח שנעשה דברים יפים העונה. אני רוצה להודות למאמן מסאי דגו, על האמון ועל ההזדמנות שניתנה לי ואעשה הכל כדי לסייע לקבוצה להצליח.

"אני בא עם מוטיבציה גבוהה ואמונה מלאה ביכולתי". סוכנו של השחקן סתיו חכמון הוסיף ואמר: "אני נרגש בשביל גיל על ההזדמנות לשחק במועדון מכובד כמו הפועל עכו. המאמן מסאי דגו עקב אחריו תקופה ארוכה והתוודה לכישרונו וליכולתו. אני בטוח שהשילוב הזה יוביל להצלחה".

המגן הימני ג'פרי ניסמבאום, חתם לעונה נוספת. מי שעוד ממשיכים הם השוער ראזי אבו חמדאן, החלוץ זאהי אחמד, הבלם עלי כיאל, אליאב בן עמי, גיתי סופר ומספר שחקנים שסיימו גיל נוער כמו עידו דומאן ואיליה דצון. בכוונת הקבוצה גם לצרף שלושה שחקנים זרים. גם עמדת השוער טרם אוישה והקבוצה נמצאת במשא ומתן עם מספר שוערים שמועמדים להצטרף.

באימון הפתיחה נכחו 23 שחקנים, חלקם טרם חתמו ונמצאים עדיין בהתרשמות מצד הצוות המקצועי. בשבוע הבא יימשכו האימונים לקראת יציאת הקבוצה ב-27 ביולי, למחנה אימונים בבולגריה.

 

ברוך הבא. גיל חדד | צילום: באדיבות אבי צרפתי
לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות