fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו החליפה מאמן, התוצאות לא השתנו

המאמן תומר קשטן, הגיע להפועל עכו במטרה למנוע את נשירתה לליגה א'. בינתיים, אחרי 3 משחקים ו-2 נקודות, מצבה רק מחמיר. במחזור האחרון סיימה הקבוצה את מפגשה הביתי נגד הפועל עפולה בתיקו, 0:0
מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר, צופה בדאגה על קבוצתה צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

לא ייאמן. הפועל עכו השלימה 19 משחקים בהם רשמה ניצחון אחד בלבד, אחרי שבמחזור האחרון סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל עפולה בתיקו, 0:0.

המאמן תומר קשטן, שהובא לקבוצה לפני שלושה מחזורים על מנת להציל אותה מירידה, לא עומד בינתיים בציפיות. עם קשטן על הקווים, רשמה הפועל עכו שתי תוצאות תיקו והפסד. כלומר, 2 נקודות מ-9 נקודות אפשריות. אין ספק שמדובר במאזן עגום שלא ממש מביא עמו בשורה מעודדת לקראת המשך מאבק ההישרדות של הפועל עכו בליגה הלאומית.

למרות שהפועל עכו נמצאת כרגע במקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה והייתה חייבת ניצחון מול הקבוצה היריבה שמקדימה אותה בטבלה ב-2 נקודות, בחר המאמן קשטן לעלות בהרכב דפנסיבי עם שלושה בלמים. המאמן האורח, שראה את ההרכב העכואי, הבין מהר מאוד שעכו לא ממש מרתיעה אלא תנסה בעיקר לעקוץ, והציב הרכב נגדי זהה, שהתבסס גם הוא על עיבוי החלק האחורי. כך, מצאו עצמם האוהדים צופים במשחק חלש, משעמם, ונטול אירועים. במתכונת הנוכחית, קשה לראות איך הפועל עכו תשרוד בליגה. כנראה שראשי המועדון צריכים להציב בחדר המאמן שלט ועליו הכיתוב "המעז מנצח". נקודה פה, נקודה שם, היה להפועל עכו גם עם המאמן הקודם מסאי דגו. האם בשביל זה הביאו את תומר קשטן?

מה שעוד תמוה הוא שלמרות המשחק החלש, דווקא השחקן הכי יצירתי של הפועל עכו, גיתי סופר, לא שותף כלל, למרות שהתחמם על הקווים במשך דקות ארוכות. הקהל לא אהב את מה שראה על המגרש וכך גם מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר והמנהל המקצועי איציק טוויזר. הפועל עכו חסרה לב ורוח לחימה, והציגה משחק נרפה וחסר ביטחון. אם לא יחול שינוי דרסטי בחמשת המחזורים הנותרים, הפועל עכו עוד עשויה למצוא את עצמה בעונה הבאה בליגה א'.

המאמן תומר קשטן, סיכם בסיום: "במשחקים כאלה חשוב קודם כל לא להפסיד. השחקנים מבינים את המשמעות של מפגשי תחתית כאלה וכמובן שהלחץ משפיע על היכולת. באנו במטרה לנצח, אבל לא שיחקנו מספיק טוב כדי לעשות את זה. הגענו פה ושם לחצאי הזדמנויות, אבל התקשינו להבקיע. יש עוד מה לשפר, ונקווה לתקן את זה במשחקים הבאים. הליגה מאוד צפופה ואני צופה שיהיה מאבק הישרדותי עיקש עד הסוף".

מצבה של הפועל עכו בטבלה עלול להחמיר עוד יותר, כשביום שני הקרוב יושלם המחזור במשחק בין הפועל רעננה להפועל רמת גן. ניצחון של רעננה יגרום לה לחלוף על פני הפועל עכו, ולהוריד את עכו למקום ה-15, ממנו כאמור נושרים אוטומטית לליגה א'.

אגב, במהלך המשחק הציגו אוהדי הפועל עכו מחווה מרגשת כשהניפו שלט ענק ובו שמותיהם של נרצחי הפיגועים בשבוע האחרון בבאר שבע, חדרה ובני ברק.

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה, בית"ר ת"א/בת ים (יום שישי, 8 באפריל, שעה 16:00).

 

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי אחי נצרת – 42 נק'
  2. הפועל רמת השרון – 41 נק'
  3. הפועל רמת גן – 40 נק' (משחק חסר)
  4. הפועל ראשל"צ – 39 נק'
  5. הפועל עפולה – 38 נק'
  6. הפועל עכו – 36 נק'
  7. הפועל רעננה – 34 נק' (משחק חסר)
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 29 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות