fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו בקרב הישרדות אחרון

הפועל עכו תארח היום (שישי, 6 במאי) את הפועל רמת השרון למשחק שינעל את העונה. ניצחון עכואי יבטיח לה עונה נוספת בליגה הלאומית. תיקו או הפסד עלול לשלוח אותה למבחנים נגד הירידה לליגה א'
צריכים את תמיכתכם. אוהדי הפועל עכו צובעים את היציע צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

בהפועל עכו הושלמו כל ההכנות לקראת מחזור הסיום, במסגרתו תארח הקבוצה את הפועל רמת השרון (יום שישי, 6 במאי, שעה 16:00, אצטדיון טוטו עכו).

הנהלת הקבוצה החליטה גם הפעם לאפשר כניסה חינם למפגש הגורלי וקראה לאוהדים לבוא ולתמוך בקבוצה ובשחקנים במשחק האחרון והכי חשוב העונה.

"זהו, הגענו לישורת האחרונה במסע ההישארות שלנו בליגה הלאומית", אמרה מחזיקת זכויות הניהול במועדון קרן בן נשר, "ואנחנו רחוקים משחק אחד בלבד מלהבטיח את ההישארות. זה הזמן לכל מי שהפועל עכו חשובה לו, להגיע למשחק, לתמוך בקבוצה ולעודד את השחקנים. חשוב לנו לנצח כדי שלא נהיה תלויים בתוצאות של קבוצות אחרות ולסיים את העונה בטעם מתוק. האוהדים שלנו הם השחקן ה-12 של הקבוצה".

ראשי הקבוצה גם קראו לאוהדים להגיע בחולצות כחולות וליצור אווירה חמה ותומכת ביציעים.

בלם הקבוצה מתן לוי: "המשחק הזה הוא הכי חשוב עבורנו, כי מפה אין דרך חזרה. אנחנו חייבים לנצח כדי להבטיח את ההישארות. אני לא רוצה לסיים את המשחק ולרוץ לשמוע מה קבוצות אחרות עשו. אני קורא בשם כל השחקנים, לכל אוהדי הקבוצה לבוא ולהיות אתנו במשחק הזה. אנחנו צריכים אתכם".

 

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

9. מכבי אחי מצרת – 49 נק'

10. הפועל עפולה – 46 נק'

11. הפועל רמת השרון – 45 נק'

12. הפועל רמת גן – 45 נק'

13. הפועל עכו – 43 נק'

14. הפועל רעננה – 42 נק'

15. הפועל ראשון לציון – 40 נק'

16. בית"ר ת"א/בת ים – 32 נק'

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות