fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: ברגע האחרון, הפועל עכו שרדה בליגה

הפועל עכו הייתה זקוקה לניצחון במחזור הסיום על הפועל רמת השרון כדי להבטיח לעצמה עוד עונה בליגה הלאומית. זה בדיוק מה שהיא עשתה. ניצחה, 0:1, ושרדה
שחקני הפועל עכו חוגגים את ההישארות בליגה הלאומית צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

במחזור הסיום של העונה שעברה, הפועל עכו הייתה זקוקה לניצחון של 0:5 כדי להבטיח את הישארותה בליגה הלאומית. היריבה הייתה מכבי אחי נצרת. הפועל עכו השיגה בדיוק, אבל בדיוק, את התוצאה המיוחלת, ניצחה 0:5 והבטיחה את הישרדותה.

חלפה שנה, והתסריט חזר על עצמו גם העונה. הפועל עכו אירחה למחזור הנעילה של העונה את הפועל רמת השרון והייתה תלויה למעשה בעצמה. ניצחון קטן של 0:1, היה מבטיח לה עונה נוספת בלאומית. וזה בדיוק מה שקרה. הפועל עכו השיגה ניצחון 0:1, ושרדה בזכות עצמה.

הפועל עכו התייצבה למשחק המכריע כשהיא נתמכת על ידי מאות אוהדים שמילאו את היציעים (מספר שיא של קהל במשחק בית העונה – קרוב לאלף צופים) ופתחה בלחץ על שער הקבוצה היריבה. ההזדמנויות היו מעטות, אבל לפעמים מספיקה הברקה אחת כדי להבקיע. זה הגיע בדקה ה-67. איאד חאג', שנכנס כמחליף 5 דקות קודם לכן, הוכשל על סף הרחבה של רמת השרון. חאג' עצמו ניגש לבעוט את כדור העונשין החופשי ודייק. הכדור שלו עקף את החומה ונחת ברשת, 0:1 לעכו. עד לסיום המרה עכו על יתרונה היקר ומיד עם השריקה חגגה את מסע ההישרדות שלה בליגת המשנה, כשאפילו מחזיקת זכויות הניהול במועדון קרן בן נשר, שספגה לא מעט ביקורות בשבועות האחרונים, זכתה לקריאות עידוד מהקהל המקומי והחליקה ידיים עם האוהדים המאושרים.

המאמן תומר קשטן, סיכם בסיום: "כשהגעתי להפועל עכו ידעתי שמצפה לנו מאבק הישרדות לא קל. הקבוצה השיגה ניצחון אחד ב-20 משחקים וידעתי מה צריך לעשות כדי להישאר בליגה. עשינו את זה כמו גברים ושאפו ענק לכל השחקנים, לצוות המקצועי ולהנהלה שלא הפסיקה להאמין. לקחנו 7 נקודות במשחקים נגד קבוצות שנאבקנו עמנו ישירות נגד הירידה והגענו למשחק האחרון כשהכל תלוי בנו ומבלי שנזדקק לטובות מקבוצות אחרות. ניצחנו והשלמנו את משימת ההישארות. עשיו מסע מדהים ואין מאושר ממני היום".

כעת, מתכוונים ראשי הקבוצה ליהנות מחגיגות ההישארות בליגה ובעוד כשבועיים יחלו לדון בהכנות לעונה הבאה.

טבלה סופית של הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי אחי נצרת – 50 נק'
  2. הפועל עפולה – 47 נק'
  3. הפועל עכו – 46 נק'
  4. הפועל רמת גן – 46 נק'
  5. הפועל רמת השרון – 45 נק'
  6. הפועל ראשון לציון – 43 נק'
  7. הפועל רעננה – 42 נק'
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 33 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות