fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: בני יהודה פנתה לבן נשר: "קחי את הקבוצה"

ברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה ת"א, הציע למחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו, להיות הנאמנה של הקבוצה. בן נשר: "הקבוצה היחידה שמעניינת אותי כרגע היא הפועל עכו"
מבוקשת. קרן בן נשר צילום: גיל נחושתן

ברק אברמוב, הבעלים של קבוצת בני יהודה ת"א, פנה לקרן בן נשר, מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו, והציע לה להיות הנאמנה של קבוצתו.

אברמוב, שמאוכזב מכישלונה של הקבוצה לחזור לליגת העל ונמצא בקרע עמוק עם האוהדים, הבהיר כי הוא מעוניין לעזוב. אלא, שללא רוכש, הוא יתקשה להשאיר את הקבוצה ללא בעלים. לפני מספר ימים פנו ראשי המועדון משכונת התקווה לבן נשר והזמינו אותה לפגישה. בן נשר הודתה לאנשי בני יהודה על האמון בה אבל הבהירה כי כרגע היא מרוכזת בהצלחתה של הפועל עכו לשרוד בליגה הלאומית.

בן נשר, שאישרה את דבר הפנייה אליה מבני יהודה, אמרה: "מחמיא שיש מי שמעריך את עבודתי אבל הקבוצה היחידה שמעניינת אותי כרגע היא הפועל עכו. אני עושה מאמצים גדולים, כולל שיחות קבוצתיות ואישיות עם השחקנים והגעה יומיומית לאימונים, כדי לתת תמיכה מרבית לשחקנים וגיבוי מלא לצוות המקצועי ברגעי ההכרעה של העונה. מה יהיה בהמשך? אני לא יודעת. כרגע הראש שלי הוא כל כולו בהפועל עכו ובהבטחת הישארותה בליגה הלאומית".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות