fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו עדיין מסובכת במאבק נגד הירידה

הפועל עכו אכזבה כשסיימה עוד משחק בית בתיקו, הפעם נגד הפועל רעננה, 1:1. המאמן תומר קשטן דווקא מרוצה: "השגנו תיקו שכולו ניצחון". 2 מחזורים לסיום העונה, הפועל עכו תלויה בעיקר בעצמה
זאהי אחמד מהפועל עכו מתוסכל מהתיקו צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו החמיצה הזדמנות לשפר את סיכוי ההישרדות שלה בליגת המשנה, כשסיימה עוד משחק בתיקו ביתי מאכזב נגד הפועל רעננה, 1:1.

מתברר, שחילופי המאמנים שביצעו ראשי הקבוצה כשהביאו את תומר קשטן במקום מסאי דגו, לא ממש הרימו את הקבוצה לגבהים חדשים. להיפך, קשטן דוגל בשיטת משחק שעיקרה שלושה בלמים ועיבוי החלק האחורי על חשבון מעט תעוזה בחלק הקדמי. ככה לא מנצחים ובטח שלא צוברים את הנקודות שישאירו אותך בליגה. ליקוט נקודה פה, נקודה שם, משאירה אומנם את הפועל עכו בתמונת ההישארות, אבל זה בעיקר בחסד ובעובדה שיריבותיה למאבקי התחתית לא מנצלות זאת כדי לצבור יותר נקודות. כמו שזה נראה כרגע, הפועל עכו בסכנת ירידה ממשית. הנקודה החיובית: היא עדיין תלויה בעצמה, ברגליה וביכולותיה.

הפועל עכו אירחה כאמור את הפועל רעננה למפגש תחתית לוהט, ופתחה מצוין. היא הפגינה נחישות, שחקניה הקדימו את שחקני הקבוצה היריבה כמעט לכל כדור, ניצחה כמעט בכל מאבק וגם תקפה. בדקה ה-13 היא הייתה קרובה לכיבוש, כשאדם אליו הגביה כדור קרן וגיל חדד נגח למשקוף. בדקה ה-38 איבדה עכו את בלמה איברהים מוחמד שנפצע. הבלם העכואי סימן למאמן שהוא אינו יכול להמשיך וביקש להתחלף, אלא שהמאמן קשטן התמהמה ושילם על כך דקה מאוחר יותר. בפעם הראשונה והיחידה שרעננה בעטה למסגרת, היא גם הבקיעה. כדור עונשין אלכסוני חופשי הוגבה לרחבת עכו, ההגנה נכשלה בהרחקה והכדור הוסט לרשת, 0:1 לרעננה. רק אז, הוחלף הבלם העכואי. השער פגם בביטחון של הפועל עכו והמשחק התאזן. גם בפתיחת המחצית השנייה לא חל שום שינוי. בדקה ה-70 השיגה עכו את השוויון המיוחל, וכולו מהלך של השחקנים המחליפים. אחמד דראושה הגביה מאגף ימין כדור רוחב לרחבה ודניאל מור יוסף המשיך בבעיטה חדה, שטוחה ומדויקת לקורה ופנימה, 1:1. עד לסיום התנהל על המגרש משחק מפוזר עם מצבי הבקעה מדהימים שהוחמצו והעידו יותר מכל למה שתי הקבוצות האלה נמצאות בתחתית הליגה. בסיום, היה מי שתהה שוב מדוע השחקן הכי יצירתי, גיתי סופר, שהתחמם דקות ארוכות על הקווים, כלל לא שולב במשחק.

המאמן תומר קשטן: "הכי קל זה לשבת באולפנים ולירות סיסמאות. אנחנו מתמודדים מול קבוצות שנלחמות על הישרדותן בליגה והתיקו הזה שהשגנו, שמשאיר אותנו במקום ה-13 אחרי עוד מחזור ומשאיר את גורלנו ברגלנו, הוא כולו ניצחון. אני בהחלט מרוצה מהתוצאה, כי במשחקים כאלה כשמדובר בעימותים ישירים על ההישארות בליגה, קודם כל חשוב לא להפסיד. במחזור הקודם העזנו יותר, עלינו בהרכב התקפי וקיבלנו בראש מאחי נצרת. היום שיחקנו זהיר יותר. אני בהחלט מאמין שהפועל עכו תישאר בליגה, אחרת לא הייתי בא".

להפועל עכו מצפים כעת שני משחקים גורליים. ביום שישי הקרוב (29 באפריל) תצא הקבוצה לקרב תחתית קריטי כשתתארח אצל הפועל ראשון, שמדורגת במקום ה-14 עם מספר נקודות זהה לעכו. במחזור האחרון (יום שישי הבא, 6 במאי) תארח הפועל עכו את הפועל רמת השרון, שלמעשה גמרה את העונה וכבר הבטיחה לעצמה את ההישארות בליגה. ראו את הטבלה ותעשו את החישובים.

טבלת הליגה הלאומית (פלייאוף תחתון)

  1. מכבי אחי נצרת – 49 נק'
  2. הפועל עפולה – 45 נק'
  3. הפועל רמת השרון – 44 נק'
  4. הפועל רמת גן – 44 נק'
  5. הפועל עכו – 40 נק'
  6. הפועל ראשון לציון – 40 נק'
  7. הפועל רעננה – 39 נק'
  8. בית"ר ת"א/בת ים – 31 נק'

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות