fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו נקנסה ב-3,000 שקלים בגלל היעדרות מוכר קרטיבים ביציע

הפועל עכו כנראה שלא בדיוק מצטיינת בהכנסת אורחים. אחרת, קשה להסביר כיצד הקבוצה זומנה לדין משמעתי, פעמיים תוך שבוע אחד, בגלל שהמזנונים ביציע אוהדי הקבוצה האורחת לא הופעלו
ואיזה מסכנים האוהדים שלא מוכרים להם קרטיב ביום קיץ חם צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו זומנה פעמיים לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל תוך שבוע אחד. הסיבה, לא תאמינו: אי הפעלת שירותי מזנון עבור אוהדי הקבוצה האורחת.

המקרה הראשון היה בשבוע שעבר, אז ספגה הקבוצה קנס בסך 1,500 שקלים לאחר שלא דאגה להפעיל מזנון ביציע המזרחי, שם היו אוהדי בני יהודה ת"א.

בהפועל עכו כנראה לא הפנימו את הלקח והשבוע זומנה הקבוצה פעם שנייה, בתוך שבעה ימים, ומאותה סיבה. על פי דוח המשקיף ממשחק הבית האחרון נגד הפועל עפולה, למרות שהמזנונים נמצאו תקינים, הם לא הופעלו ביציע אוהדי הקבוצה האורחת. המשקיף מציין, כי ביציע אוהדי הפועל עכו הסתובב מוכר קרטיבים שהעניק שירות לאוהדי הקבוצה המקומית. הפועל עכו הורשעה בעבירה על תקנוני ההתאחדות וספגה שוב, בפעם השנייה תוך שבוע, קנס כספי בגובה 1,500 שקלים.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות