fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, הפועל עכו: חבר העמותה ג'וש שגיא הודיע על עזיבה

אחרי 13 שנים כחבר עמותה וחבר הנהלה, הודיע ג'וש שגיא, מהאוהדים היותר מזוהים עם הפועל עכו, על עזיבה. שגיא: "מיציתי, אשאר אוהד נאמן לקבוצה"
תחושת מיצוי. ג'וש שגיא צילום: אלון נוימן

ג'וש שגיא, חבר הנהלת הפועל עכו, הודיע השבוע על עזיבה אחרי 13 שנים.

הסיבה, לדבריו, תחושת מיצוי. שגיא: "בזמנו, ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, פנה אליי וביקש ממני להצטרף לעמותה. האמת, בהתחלה התלבטתי, אבל מתוך אהבה לקבוצה ורצון לסייע לה, הסכמתי. אני מגדיר את עצמי כאוהד פשוט, שבכל שנה רוכש 2 מנוי זהב ומעדיף לשבת עם הקהל ולעודד את הקבוצה מהיציע, בטוב וברע. במהלך השנים, היו תקופות שהייתי עושה המון. עזרתי בהעברת התקציב בבקרה, עזרתי בהבאת ציוד, תלבושות, כדורים, עסקתי בהדפסת כרטיסים למשחקים וכל זה על חשבון זמני הפרטי. עשיתי זאת באהבה גדולה, כי הפועל עכו היא חלק בלתי נפרד מהזהות שלי. כרגע, הדבר שאני הכי מתפלל אליו הוא שהפועל עכו תשרוד בליגה ובעתיד תשוב לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי. אני עוזב את כל תפקידי בעמותה ובהנהלה, אבל אמשיך לאהוב ולאהוד את הקבוצה, לתמוך ולעודד גם ברגעים הקשים ובעיקר לייחל להצלחתה".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות