fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: המחווה המיוחדת של קפטן הפועל עכו לאוהד הצעיר

אושר מריע (13) אוהד מושבע של הפועל עכו, זכה למחווה מיוחדת מקפטן הקבוצה, גל קולני, שהעניק לו בסיום אחד המשחקים האחרונים את חולצתו. קולני: "מרגש לשחק במועדון עם אוהדים כאלה"
חיבור מנצח. גל קולני עם האוהד הצעיר אושר מריע צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

עונת המשחקים הקודמת תיזכר בעיקר בגלל מגבלות הקורונה, שאסרו על כניסת קהל למגרשים. בתחילת עונת המשחקים הנוכחית אומנם ניתן אישור להכנסת קהל, אבל בכפוף למגבלות. חזרת הצופים למגרשים גרמה ללא מעט געגוע מצד האוהדים. אחד מהם הוא הילד אושר מריע (13), אוהד הפועל עכו, שלא מפספס אף משחק בית של קבוצתו האהודה.

למועדון נודע, כי אחד השחקנים האהודים על אושר, הוא קפטן הקבוצה גל קולני. הדבר הועבר לידיעתו של השחקן שהחליט על מחווה מרגשת עבור האוהד הצעיר. קולני ביקש מדובר המועדון אבי צרפתי, שיעזור לו באיתור הילד. אחרי שצרפתי הצליח לאתר את הילד, יצאה המחווה לדרך.

בסיום אחד ממשחקי הבית האחרונים של הפועל עכו, ניגש קולני ליציע האוהדים, ביקש מאושר שירד אליו לכר הדשא והעניק לו את תלבושת המשחק שלו, הכוללת את החולצה עם הספרה 8 על הגב.

הילד הנרגש הודה לקולני על המחווה המיוחדת וקולני עצמו סיכם: "אני לא יודע למה הילד בחר בי כשחקן האהוב עליו, אבל זה מחמיא לי מאוד. פשוט כיף ומרגש לשחק עבור מועדון עם אוהדים מסורים כאלה".

דובר המועדון אבי צרפתי: "הבחירה בגל קולני היא בעיני בחירה טבעית. גל הוא שחקן נשמה וככזה הוא נותן את כל כולו במגרש למען הצלחת הקבוצה. במשחק האחרון גל עלה לשחק כשהוא לא בקו הבריאות ובכל זאת נתן הופעה הרואית והיה אחד השחקנים הטובים במגרש. גל הוא הגרסה של האדם לפני השחקן ולא פלא שהוא נחשב לאחד השחקנים האהובים והמוערכים במועדון".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות