fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בשל המצב הביטחוני – משחקי הליגות הנמוכות הוקפאו עד להודעה חדשה

רגע לפני פתיחת משחקי הפלייאוף העליון והתחתון, הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי בשל המצב הביטחוני, כל המשחקים בליגות הנמוכות, מוקפאים. הליגה הלאומית אמורה להתחדש, כשמשחקה של הפועל עכו נגד מכבי אחי נצרת, במסגרת מחזור הסיום, מתוכנן להתקיים ביום שלישי הבא (25 במאי)
מחכים לרגיעה. שחקני סקציה מעלות | צילום: עידן כפיר

ההתאחדות לכדורגל הודיעה על הקפאת המשחקים בליגות הנמוכות. זאת, בשל המצב הביטחוני. ההקפאה הזמנית אינה תחומה בזמן ורק ברגע שיחול שינוי במצב או רגיעה בשטח, יוחלט על מועד לחידוש המשחקים.

נזכיר, שהליגה הסדירה בליגה ב' הסתיימה ובסוף השבוע שעבר היו אמורים להתחיל משחקי הפלייאוף העליון והתחתון. נציין גם, שלפלייאוף העליון העפילו הפועל עירוני כרמיאל ואחי עכו. בפלייאוף התחתון ישחקו בית"ר נהריה וסקציה מעלות.

בליגה ג', בה משחקות הפועל נהריה והפועל שלומי, נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה.

בהתאחדות לכדורגל הבינו כי לאור המלחמה בדרום הארץ והעימותים בערים המעורבות וכן במספר מוקדים נוספים, יהיה קושי לערוך מפגשים בין הקבוצות. נציגי ההתאחדות מציינים כי הם שומרים על קשר רציף עם משטרת ישראל וברגע שיינתן אישור לחזרה בשגרה, הפעילות תתחדש. "כולם מבינים את המצב הרגיש בו מדינת ישראל נמצאת", ציינו בהתאחדות, "וכולנו מייחלים לימים טובים יותר ובתקווה שהליגה תחזור במהרה ושההכרעות יהיו ספורטיביות על כר הדשא".

אגב, משחקי הליגה הלאומית אמורים להתחדש כבר כעת, כשלסיום נותר מחזור משחקים אחד בלבד. משחקה הביתי של הפועל עכו נגד מכבי אחי נצרת, שאמור לקבוע האם היא תינצל מירידה או תלך למבחני הישרדות, מתוכנן להתקיים ביום שלישי הבא (25 במאי).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות