fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כבוד לעיר: ולס ופדידה ניצחו בתחרות הטניס הבינלאומית שהתקיימה בנהריה

עמית ולס גבר בגמר הבנים על אייל שומילוב ומאי פדידה גברה בגמר הבנות על קארימן (קיקי) בוקאעי. ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "חווית טניס מדהימה, שסחפה אחריה במשך כל השבוע רבים מתושבי העיר, שבאו לראות מקרוב את דור העתיד של הטניס שהגיעו מ-20 מדינות ברחבי העולם"
הענקת הגביעים למתמודדי גמר הבנים וגמר הבנות | צילומים: שי מקדש

טורניר הטניס הבינלאומי לנוער בנהריה, שהיה לראשון בתולדות העיר הצפונית, הגיע אתמול לסיומו בשני משחקי גמר יחידים ובשני משחקי גמר הזוגות שהתקיימו במתחם הטניס ב'ספורטק'. בתחרות שנמשכה לאורך כל השבוע השתתפו 128 טניסאיות וטניסאים מ-20 מדינות ובהן ישראל כאשר נציג ישראל הגיעו עד הגמר ביחידים לצד משחק בין נציגי ישראל לספרד בזוגות לבנות.

עמית ולס האלוף בבנים ובזוגות | צילומים: שי מקדש

בגמר הבנים גבר עמית ולס בן ה-17 ממרכז הטניס והחינוך רמת השרון על אייל שומילוב בן ה-16, לאחר שעתיים וחצי של משחק. ולס הציל נקודת משחק במערכה השלישית וניצח 2:6, 6:4, 6:7 (1). בגמר הבנות גברה מאי פדידה בת ה-15 ממרכז הטניס והחינוך חיפה על קארימן (קיקי) בוקאעי בת ה-15 ממרכז הטניס והחינוך עכו בשתי מערכות חלקות: 0:6, 1:6.

מאי פדידה האלופה בבנות ובזוגות | צילומים: שי מקדש

בגמר הזוגות בנים ניצחו עמית ולס ועידו סמימיאן ממרכז הטניס והחינוך רמת השרון את הלל אשוש וירדן קאולי 3:6, 6:7 (1). בגמר הבנות היו אלה מאי פדידה וספיר רזניק ממרכז הטניס והחינוך חיפה, שגברו בשלוש מערכות על עדי ביטון ואלכסה גונזאלס מספרד 6:3, 2:6, 2:10.

בנוסף התקיים הפנינג משפחות במהלכו התחרות עשרות ילדים והוריהם בסבב משחקונים מול אגדת הטניס הישראלית, יוני ארליך המשמש כיום כמנהל המקצועי של מרכזי והחינוך בישראל. משחקי הגמר נערכו בהשתתפות ראש עיריית נהריה, רונן מרלי, מנכ"ל העירייה, דוד אלחיאני, מנהל מחלקת הספורט בעירייה, משה שטרית, המנהל המקצועי של מרכזי והחינוך בישראל וקפטן נבחרת הדייויס של ישראל, יוני ארליך, מנהל תוכניות אוהבי הטניס במרכזים וקפטן נבחרת הפדרציה של ישראל, רונן מורלי, מנהל מחלקת התחרויות במרכזים, שי מקדש, ומנהל מרכז הטניס והחינוך נהריה, כארם גאנם.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "נהנו מחוויית טניס מדהימה, שסחפה אחריה לאורך השבוע רבים מתושבי העיר שבאו לראות מקרוב את דור העתיד של הטניס שהגיעו מ-20 מדינות ברחבי העולם. אני משוכנע כי יחד עם מרכזי הטניס והחינוך בישראל נדע להמשיך ולמנף את הטניס בנהריה, מתוך הכרה בתרומת המשחק לחינוך לערכים ולמצוינות, יחד עם הפוטנציאל הממשי לטיפוח אלופות ואלופים אשר יביאו כבוד רב לעיר שלנו ולמדינת ישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות