fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גביע המדינה, ליגה ג': סקציה מעלות עלתה לשלב הבא

העונה בליגה ג' נפתחה עם משחקי גביע המדינה, כשמכבי סקציה מעלות, היורדת הטרייה, גברה על הפועל שלומי, 0:1 ועלתה לשלב הבא. בסוף השבוע הקרוב הליגה תצא לדרך
מאמן סקציה מעלות עמוס דיין (מימין), מפרגן לשוער הקבוצה בן שטרית, שעצר פנדל וסייע למעלות לנצח צילום: זיו פרבר

גביע המדינה – ליגה ג'

מכבי סקציה מעלות צלחה בשלום את פתיחת העונה שלה בליגה ג', אחרי שגברה על הפועל שלומי, 0:1, במשחק במסגרת גביע המדינה.

היורדת הטרייה מליגה ב', שרק בסוף השבוע הקרוב תפתח את הליגה, הבינה די מהר שקל לא יהיה לה. המטרה היא כמובן להעפיל בחזרה לליגה ב', אבל למאמנה עמוס דיין מצפה עוד עבודה רבה.

המפגש מול הפועל שלומי היה שקול, אם כי במחצית השנייה היו אלה דווקא חניכיו הצנועים של המאמן ברוך צעדון משלומי, טובים יותר.

פתיחת המשחק הייתה של מעלות שכבר בדקה השמינית כבשה. זה התחיל בהגבהת כדור עונשין מדויקת של פואד חיר-א-דין לעומק הרחבה, שם ניצב דיא רבאח, שהתרומם גבוה מעל הגנת שלומי ומקרוב נגח לרשת העליונה, 0:1 למעלות. בדקה ה-25 ניתנה לשלומי הזדמנות פז להשוות, לאחר שאורן איטח הוכשל ברחבה והוא עצמו ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה. אלא ששוער מעלות, בן שטרית, הצליח לבלום את הפנדל ולהשאיר את התוצאה על כנה.

במחצית השנייה הגבירה שלומי את הלחץ על שער מעלות, אבל כל ניסיונות ההבקעה, והיו לא מעט כאלה, הוחטאו או נעצרו על ידי השוער הצעיר והמצוין של מעלות. בדקה ה-70 נותרה מעלות בעשרה שחקנים אחרי שדיא רבאח, כובש השער, ספג כרטיס צהוב שני והורחק. למרות היתרון המספרי על המגרש, השכילה מעלות לשמור על יתרונה השברירי עד לסיום ולהעפיל לשלב הבא.

בסיום, שני המאמנים היו מרוצים. מאמן מעלות, עמוס דיין, בזכות ההעפלה לשלב הבא, ומאמן שלומי, ברוך צעדון, בזכות היכולת המשופרת של קבוצתו, למרות חסרונם של מספר שחקנים.

בסוף השבוע הקרוב יחל הדבר האמיתי – הליגה. הפועל נהריה, שוויתרה מראש על השתתפותה במסגרת משחקי גביע המדינה, תארח את היורדת הטרייה, מכבי סקציה מעלות. הפועל שלומי תארח את הפועל בענה.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות