fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף עידן בנהריה: מפעל זוגלובק עובר לשלומי

מפעל זוגלובק, אחד מסמלי העיר, עובר לשלומי בהשקעה של 60 מיליון ₪. שטח המפעל ברחוב הגעתון, העומד על 11 דונם, יצא בקרוב למכרז
מפעל זוגלובק בשלומי. צילום: יח"צ

אחד המפעלים שמסמלים את העיר נהריה הוא מפעל "זוגלובק" הוותיק, מפעל שהקימו אירמגרד וריינהולד זוגלובק בביתם ברחוב הגעתון בעיר, עוד לפני קום המדינה, לפני 82 שנה, והיה בין האחרונים שנשארו בעיר, שכן, לאורך 40 השנים האחרונות יצאו מנהריה מפעלים חשובים בזה אחר זה, בהם שטראוס ותנובה.

כיום על שטח המשפחה בנוי מפעל זוגלובק המהווה כ- 50% מפעילות החברה ומייצר מגוון רחב של מוצרים, כולל מפעל המוצרים מן הצומח. במקום נמצאים גם משרדי ההנהלה ומטה החברה, מהם מנוהל העסק עד היום.

זוגלובק מסרה השבוע כי מפעלי הקבוצה עוברים במהלך השבועיים הקרובים למועצה המקומית שלומי, כשעלות ההשקעה במפעל החדש עומדת על 60 מיליון ₪. בימים אלה מתבצעות פעולות אחרונות של התקנת הציוד החדש, שיאפשר הרחבת מגוון המוצרים של החברה. לטענת החברה, המפעל החדיש יפרנס מאות משפחות, שיועסקו במפעל הנמצא על גבול הצפון, שהינו בעל חשיבות לאומית, ויתרום לחוסנם של ישובי הצפון, במיוחד בתקופות אלה, ולאחר העברת המפעל מנהריה לשלומי, הקרקע בנהריה בשטח של כ-11 דונם, שנמצאת בשדרות הגעתון במקום המרכזי בעיר, תצא למכרז.

יו"ר ומנכ"ל קבוצת זוגלובק אלי זוגלובק "הרחבת המפעל בשלומי מהווה הזדמנות פז עבור זוגלובק להטמיע טכנולוגיות ייצור חדישות לצד סביבת עבודה מודרנית. המרחק מנהריה לשלומי הוא כ- 10 ק"מ בלבד והחברה מתכננת להמשיך ולהעסיק את כל עובדיה במפעל החדיש." עוד הוסיף זוגלובק, כי עקב העברת המפעל עלולים להיווצר חוסרים זמניים בחלק מהמוצרים בשבועיים הקרובים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות