fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון שני ברציפות לנהריה אחרי 70:71 דרמטי על נס ציונה

ביום רביעי הקרוב נהריה תצא למשחק חוץ בגן נר נגד הקבוצה החמה של הליגה גלבוע/גליל
שחקני עירוני נהריה חוגגים ניצחון צילום אדריאן
שחקני עירוני נהריה חוגגים ניצחון צילום אדריאן

עם ליווי של 40 אוהדים תומכים שעשו את כל הדרך לנס ציונה, החבורה של המאמן אריק אלפסי הצליחה אתמול (ראשון)  לחבר ניצחון שני ברציפות, אחרי משחק עם סיום דרמטי שלא יכולנו לבקש טוב ממנו, עם ווינר שוט של אלכס יאנג 9 שניות לסיום שנתן לסגלים ניצחון 70:71 על עירוני נס ציונה.

מכבש הלחצים על הקבוצה והצוות המקצועי היה גדול בחודשים האחרונים. היו״ר ניסים אלפסי ידע לנער את מי שצריך ובמקביל לתת שקט תעשייתי ולהקרין ביטחון שהכל יהיה בסדר. האם הניצחון על נס ציונה מעיד על שינוי מגמה? מה שבטוח הוא, שנהריה הצליחה לפתור לעצמה פער של 2 נק׳ מהקו האדום. גם המאמן אריק אלפסי פתח בחמישייה עם דנזל ליבינגסטון על חשבונו של קורי וובסטר שכלל לא נרשם למשחק. כבר בפתיחה ליבינגסטון העלה את נהריה ליתרון 5:11 (דקה 5) ונהריה שלטה לאורך הרבע הראשון כשבסיומו הובילה 15:20.

הישראלים של אלפסי התעוררו מאז פתיחת הסיבוב והשלישי וגם הפעם הוא נהנה מתפוקה יפה מצידם כאשר סטו דאגלאס העלה את נהריה ליתרון דו ספרתי 17:27 (דקה 12). נהריה נחלשה קצת הגנתית ברבע השני ונס ציונה עם רבע התקפי משובח סגרה את הפער ונהריה ירדה למחצית ביתרון שברירי של 40:41.

שחקני עירוני נהריה חוגגים ניצחון צילום אדריאן
שחקני עירוני נהריה חוגגים ניצחון   (צילום אדריאן הרבשטיין)

המתח התחיל להשפיע על שתי הקבוצות במחצית השניה וזה התבטא בהרבה החטאות. אבל דווקא נהריה הייתה זאת שהראתה אופי חזק ושלשה של דאגלאס העלתה את נהריה ליתרון 44:5125). נס ציונה המשיכה להחטיא, אבל ההגנה של נהריה עדיין לא חזרה לעצמה והמארחים הצליחו מקו העונשין שוב לחזור למשחק, 50:51 לנהריה (דקה 28). נהריה נזכרה בסיום הרבע להתעורר ויפתח זיו עם שני סלים ואסיסט לנאש העלו את נהריה ליתרון 50:58 בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי גיבור הערב אלכס יאנג נכנס לעניינים עם סל שדה ראשון שהעלה את נהריה ליתרון 52:60 (דקה 32). נס ציונה לחצה על הגז והפכה את הרבע לצמוד, כאשר 15 שניות לסיום המשחק עלתה בפעם הראשונה ליתרון 69:70. אריק אלפסי הזעיק פסק זמן ותכנן תרגיל דווקא ליאנג שהיה חלש מאד התקפתית. הגאנר של נהריה עלה למגרש ועמד בלחץ כששיחרר זריקה קשה וקבע 70:71 לנהריה 9 שניות לסיום. לנס ציונה הייתה עוד הזדמנות אחרונה לנצח את המשחק, אבל היא הסתבכה בהתקפה ובסיום נהריה ירדה שמחה ומאושרת לחדר ההלבשה.

קלעו לנהריה: יהונתן שולדבראנד 13, יפתח זיו 12, טיירון נאש ואנתוני בראבר 10, דנזל ליבינגסטון 9, סטו דאגלאס 8, אלכס יאנג 6, איגור נסטרנקו 3.

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מאמן נהריה אריק אלפסי: ״ניצחון של הקרבה, הגנה אדירה והמון אופי של השחקנים שלי. שלטנו לאורך כל המשחק, ושמרנו יוצא מן הכלל ברוב שלבי המשחק. משחק שני ברציפות שאנחנו מורידים את היריבות לסקור נמוך, ונותנים לעצמנו סיכוי ממשי לנצחון. אני גאה בקהל המדהים שהגיע מנהריה לדחוף אותנו במשחק כל כך חשוב למועדון שלנו. המועדון מעריך מאוד את התמיכה של כל העיר בקבוצה״.

ביום רביעי הקרוב  נהריה  תצא למשחק חוץ בגן נר נגד הקבוצה החמה של הליגה גלבוע/גליל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות