fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית"ר נהריה החתימה את דימה קוטליאר ויקי ויצמן

בית"ר נהריה שפתחה בשבוע שעבר את אימוניה לעונה הקרובה, ביצעה את הרכש הראשון שלה כשהחתימה את השוער דימה קוטליאר ואת החלוץ יקי ויצמן. השניים שיחקו יחד בעונה שעברה במכבי עכו, שהתפרקה לאחרונה.

החתמתם של השניים באה על רקע עזיבתם של 5 שחקני מפתח מהעונה שעברה: הבלם סאלח חאג', עמראן בריק שעבר למכבי דלית אל כרמל, השוער טארק נאטור, הבלם עלי עליהו והקשר הוותיק מיכה שושן, שהודיע על פרישה. במקביל, מנהלים ראשי הקבוצה משא ומתן עם מספר שחקנים המועמדים להצטרף.

מנהל הקבוצה אבי כץ: "בעונה שעברה, פספסנו את העלייה למשחקי הפלייאוף העליון בנקודה אחת, ואנחנו מקווים שהשנה זה לא יקרה. השאיפה שלנו היא לבנות קבוצה צעירה ונמרצת עם סגל שחקנים טוב במטרה להתברג בחלק העליון של הטבלה ולהגיע לפלייאוף העליון".

yakowitzman
רכש ראשון לבית"ר נהריה. ויצמן עם המנהל כץ והיו"ר אלפסי (צילום: בית"ר נהריה)

שוקי משה הלך לעולמו
כדורגלן העבר, שוקי משה מנהריה, נפטר השבוע במפתיע והוא בן 63. המקרה הטרגי אירע במהלך טיול בגאורגיה. שוקי ואשתו סיימו סיור בעיר יחד עם שאר קבוצת המטיילים, ועלו לחדרם. במהלך הלילה לקה שוקי, ככל הנראה, באירוע לבבי שגרם למותו.

שוקי משה, גמלאי של חברת בזק ואב בית בבית הספר האילנות בנהריה, היה דמות מוכרת ואהודה מאוד בעיר. תמיד מחייך, תמיד עוזר, תמיד מפרגן. בחור צנוע וענו עם לב זהב.

בשנות ה-70 וה-80 כיכב במדי קבוצת הכדורגל בית"ר נהריה ובשנים האחרונות אף היה שחקן פעיל בקבוצת הוותיקים של נהריה.

אורי משה, בן דודו של שוקי ז"ל שגם שיחק עמו בבית"ר נהריה, סיפר: "אנחנו כולנו המומים. הוא תמיד שמר על אורח חיים ספורטיבי, היה עושה הליכות, משחק כדורגל ועוסק בפעילויות ספורט. לפני המקרה, לא היו שום סימנים מחשידים ואנחנו לא מבינים איך זה קרה. מותו הוא אבדה גדולה למשפחה ולחברים הרבים".

שוקי משה הותיר אחריו אישה, 3 ילדים ונכד. יהי זכרו ברוך.

mifgash
תמיד מחייך. שוקי משה ז"ל (מימין) עם שחקני העבר רונן אדלר ומאיר וקנין (צילום: ותיקי בית"ר נהריה)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות