fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: עושים לנו מיתוג חדש

ראש העיר הציג בישיבה האחרונה את החברה שאמונה על תהליך המיתוג המחודש לעיר בעלות של 100 אלף שקלים בלבד. לדעת התושבים התהליך תופס תאוצה
עיריית נהריה צילום: אדריאן הרבשטיין
עיריית נהריה צילום: אדריאן הרבשטיין

בישיבת המועצה האחרונה בנהריה הציג ראש העירייה רונן מרלי את חברת +A, משרד לעיצוב ומיתוג, קריאייטיב ווידאו, בבעלות שני תושבי נהריה לשעבר: אמיר פרץ ודין קריספל, אשר אמונים על תהליך המיתוג מחדש לעיר נהריה, יחד עם טימור הררי "אחת האסטרטגיות המובילות בארץ, שבאמתחתה ניסיון רב במיתוג ערים בישראל", כך על פי השניים.

מעיריית נהריה נמסר השבוע כי "חברת המיתוג ערכה במשך מספר חודשים מחקר מקיף על ההיסטוריה של נהריה, על השינויים שהיא עברה, נתונים דמוגרפיים, שיחות ומפגשים עם תושבי העיר מכלל השכונות ותושבי חוץ, כדי להבין איך נהריה נתפסת כיום בעיני הציבור. בנוסף, התקיים שיתוף פעולה נרחב עם צוותי החשיבה בתחומי מיתוג ותיירות שהקים ראש העיר, רונן מרלי עם תחילת כהונתו".

מקור בכיר בעירייה מסר לצפון 1 כי עלות המהלך עלה 100,000 שקלים בלבד, נתון לא רגיל ביחס לתהליכים דומים בערים אחרות, כשכמעט בכולן המהלך עלה מאות אלפי שקלים יותר. למרות ניסיונם של הצעירים המוכשרים, לפי לא מעט מהתושבים, לא בטוח שהצליחו לפצח את הצופן הנכון, במיתוג המחודש והרגיש הנדרש.

במצגת שהציגו השניים בישיבת המועצה, נראה כי התהליך לא מצליח לתפוס תאוצה ולהציב נקודות חוזק אמיתיות, מהן ניתן יהיה לשלוף את האסטרטגיה הנכונה ואת מטרת העל הקריאטיבית. אך עם זאת, נראה שראש העירייה מרוצה מאוד מהמהלך. בחודש הקרוב יסיימו בחברת המיתוג להכין את הסקיצות הרלוונטיות אשר יוצגו בפני ראש העירייה וצוותו.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "מיתוג העיר מחדש מהווה חלק מהחזון העירוני, שמציב את נהריה בקדמת הבמה כבית לכל החיים. נהריה היא עיר מחוז, עיר קיט ונופש בירת הגליל המערבי המהווה פלטפורמה מרכזית בצפונה של מדינת ישראל. יש גידול במספר התושבים, לצד פיתוח מיזמים רבים בחינוך, בתעשייה, בתיירות, בתרבות ובנושאים חשובים נוספים. אני מאמין כי בתקופה הקרובה תשלים חברת המיתוג את ההליך, ונוכל להציג לציבור את התוצרים המלאים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות