fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: סרטון התעללות בבן 5 שנחשף השבוע עורר סערה

מסתבר כי הגננת הורשעה כבר בשנת 2017 במסגרת הסדר טיעון בו הודתה בכל הסעיפים בהם הואשמה
גן ילדים | צילום: אילוסטרציה: פאנתרמדיה
גן ילדים | צילום: אילוסטרציה: פאנתרמדיה

מדינת ישראל סערה אתמול נוכח סרטון שצולם בשנת 2016, על ידי תושב נהריה המתגורר סמוך לגן הילדים "אזדרכת" בעיר. בסרטון נראית הגננת חדוה צוקרם (48), תושבת קריית ביאליק, דוחפת את הילד מחוץ לדלת הגן כשהיא מתריעה בו כי אינה רוצה אותו בגן שלה, בעוד הילד מתחנן על נפשו לחזור חזרה לגן ומבטיח נואשות שישפר את התנהגותו. את הגננת זה לא מרשים והיא אף משפילה אותו מול כל ילדי הגן, ואף שואלת אותם אם הם רוצים אותו בגן. הילדים עונים לא והילד ממשיך לבכות בכי קורע לב.

הורי נהריה שידעו על המקרה שפורסם לפני שנתיים, נותרו המומים כשצפו בסרטון עצמו, שנסתר מעיני הציבור. הדיונים במשפט התקיימו בדלתיים סגורות, ולכן פרטי המשפט, כולל הסרטון נותרו חסויים עד אתמול.

לבלינקר נודע השבוע כי השכן שצילם את המקרה, שמרפסת ביתו ממוקמת מול הגן, הוא ומשפחתו ראו ושמעו את כל המתרחש בגן, כולל המקרה המדובר אותו צילם, הזמין משטרה בעבר לגננת על שימוש במפוח עלים בגן, שאסור לשימוש משנת 2010. לטענתו, הגננת השתמשה במפוח בעוד הילדים שיחקו בחצר: "אם הייתי מעביר את הסרטונים להורי הילדים – הייתה חוטפת עוד 5 שנים בכלא. אם חס וחלילה לאיזה ילד ימצאו סרטן ריאות בגלל זה – חדווה צוקרם תהיה אשמה".

פרקליטות מחוז חיפה הגישה כתב אישום בשנת 2017 נגד הגננת צוקרם בגין תקיפה של קטין חסר ישע והורשעה בהסדר טיעון בו הודתה בכל הסעיפים בהם הואשמה. בעקבות הסדר הטיעון, העונש שתקבל הגננת יהיה חסר משמעות, שכן, במידה והייתה מורשעת בגין התעללות, עונשה היה כבד ומספק יותר עבור הורי הילד, ומרתיע יותר כלפי אנשי/נשות חינוך שבוחרים להתנהל עם הילדים שתחת אחריותם בדרך דומה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות