fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסכמים עשור בכרמיאל: העיר שהחליפה ראש עיר רק פעמיים

אחרי 30 שנה נפרד עדי אלדר מניהול העיר: "הייתי איש של כולם"
עדי אלדר בביתו לאחר הפרישה צילום אלכס הובר

בשנת 1989 נבחר לכהונת ראש העירייה עדי אלדר. הוא כיהן במשך כמעט 30 שנה ברציפות, כשהוא אינו מתקשה להיבחר פעם אחר פעם, כממשיך דרכו של ברוך ונגר ראש העיר הראשון שראה בכרמיאל עיר בעלת אפיונים כפריים עם איכות חיים גבוהה, המצטיינת במעורבות חברתית וקהילתית, ממש מיום עלייתם לקרקע של המתיישבים הראשונים.

מחצית מזמן כהונתו כראש עירייה, 15 שנים ברציפות, היה אלדר גם יו"ר המרכז לשלטון מקומי. אלדר כיהן ברציפות עד לסוף שנת 2018 כאשר כבר בתחילת שנה זו הודיע כי אינו מתכוון להתמודד על קדנציה נוספת.

עדי אלדר בביתו לאחר הפרישה צילום אלכס הובר

בראיון הפרידה אמר לצפון-1: "אני חושב שתושבי כרמיאל היו מספיק נבונים לבחור אדם מתאים לנהל אחריי את העיר. אני צריך להזכיר לכולם שמשה קונינסקי התמודד מולי במערכת בחירות לא קלה לפני חמש שנים. בסופם הפך ליו"ר האופוזיציה מולי. במשך השנים למדתי להכיר אותו. אני מאמין שהבחירה טובה. כשהחלטתי לא להתמודד יותר חשבתי בין השאר שהגיע הזמן לחילופי דורות. אז גם חשבתי שהוא הכי ראוי מכל המועמדים עם הכישורים הכי טובים לתפוס את מקומי".

במסר האחרון שלו ריגש אלדר את התושבים: "אני מודה לתושבים על כל יום שהם נתנו לי להיות ראש העיר שלהם, אין מתנה יותר יפה מזו שקיבלתי. ניסיתי לרצות את כל התושבים. אין תושב שאמרתי לו "אין לי זמן". הטלפון שלי פתוח לכולם. הייתי איש של כולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות