fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מדליה ותעודת הוקרה בכנס בינלאומי לפרופ' בורנשטיין

פרופ' בורנשטיין: "זהו כבוד עבורי להיות החוקר הישראלי הראשון, שזוכה להוקרה מיוחדת בחברה זו"
בורנשטיין תעודת הוקרה ומדליה | צילום עצמי
בורנשטיין תעודת הוקרה ומדליה | צילום עצמי

בטקס חגיגי, שנערך בעיר טורינו שבאיטליה, במסגרת הכנס הבינלאומי למחלות העריה, הוענקו למנהל האגף לבריאות האישה שבמרכז הרפואי לגליל, פרופ' יעקב בורנשטיין, מדליית נשיא החברה ותעודת הוקרה מיוחדת. בכך הביעו בכירי החברה הבינלאומית את הוקרתם לפרופ' בורנשטיין, שעמד בראש ועדה שפעלה לאיחודם של כמה אירגונים מדעיים בינלאומיים בתחום רפואת נשים, תוך שהביא ליצירת מינוח וגישה חדשים בתחום מחלות העריה (מחלות גינקולוגיות מורכבות, חלקן ממאירות או כאלו הגורמות כאב מתמשך לנשים). במהלך הכנס הבינלאומי, שהתפרס על פני חמישה ימים, גם לימד פרופ' בורנשטיין בקורס הבינלאומי של החברה למחלות העריה, תוך שעמד בראש פאנל מומחים מארה"ב, אשר ייעץ בכנס במקרים גינקולוגיים מורכבים.

במהלך הכנס, הוצגו גם עבודות שונות ממעבדת המחקר של פרופ' בורנשטיין, עליהן עבד במכון המחקר שבמרכז הרפואי לגליל. אחת העבודות הוצגה ע"י ד"ר עילם פלצור והסטודנט שילה דדון, ועבודה נוספת נערכה בשיתוף ד"ר עמרי קורן מהפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן ע"ש עזריאלי שבגליל וד"ר מנאל נסר מהאגף לבריאות האישה שבמרכז הרפואי לגליל. כל המחקרים עסקו בהתפתחות וולודיניה (כאב גינקולוגי).

פרופ' בורנשטיין: "זהו כבוד עבורי להיות החוקר הישראלי הראשון, שזוכה להוקרה מיוחדת בחברה זו. בכוונתי להמשיך יחד עם שותפיי במעבדת המחקר שבמכון המחקר במרכז הרפואי לגליל, לפעול ביתר שאת כדי להביא לטיפול יעיל יותר במחלות העריה".

מנהל המרכז הרפואי, ד"ר מסעד ברהום, בירך את פרופ' בורנשטיין, עליו אמר כי הוא ממחיש הלכה למעשה את הפיכתו של המרכז הרפואי לשם דבר גם בתחום המחקרי והאקדמי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות