fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליד פעוטה במכונית נמצא תיק ובו תתי מקלע

בלשי המחוז הצפוני עצרו שני חשודים בדרך לעסקת נשק, ברכבו של אחד מהם נתפסו שני תתי מקלעים בתוך תיק לצדן של שתי בנותיו
תתי מקלע קרלו צילום משטרת ישראל

לצד תיקה של הפעוטה, שוטרי משטרת ישראל הופתעו לגלות תיק ובתוכו תתי מקלע מסוג "קרלו"

במסגרת פעילות ממוקדת במחוז הצפוני, נעצרו שני חשודים בדרך לעסקת נשק. ברכבו של אחד מהם נתפסו שני תתי מקלעים מסוג "קרלו", שהונחו בתוך תיק  במושב האחורי, לצדן של שתי בנותיו הפעוטות.

לפני כשלושה שבועות (22/8) עצרו בלשי משטרת ישראל את רכבו של הנאשם (28) מהכפר מג'אר, בין צומת חמרא לדיר חנא. החשוד היה בדרכו לבצע עסקת מכירה של נשק עם נאשם נוסף (21), תושב העיר סח'נין.

בעת מעצרו של הנאשם, השוטרים נדהמו לגלות כי ברכבו של הנאשם נכחו שתי בנותיו, פעוטה בת שלוש ותינוקת בת חודש וכן, אמן של השתיים.

בחיפוש שבוצע ברכב, נתפסו בתיק שהיה מונח במושב האחורי לצד הפעוטות, שני רובים מסוג "קרלו" אותם תכנן הנאשם (מג'אר) למכור לנאשם השני (סח'נין) אשר נעצר אף הוא בדרך לביצוע העסקה.

השניים נעצרו, נחקרו ומעצרם הוארך מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה. היום (11/9) לאחר איסוף הראיות והעברתן לפרקליטות מחוז צפון הוגשו נגדם בבית המשפט המחוזי בנצרת כתבי אישום ובקשות למעצר עד לתום ההליכים בגין עבירות של קשר לפשע, סחר בנשק, נשיאה והחזקת נשק שלא כדין.

במהלך החקירה, שהוטלה על חוקרי צוות חקירה מיוחד, בפעולות חקירה מיומנות ומתוחכמות, התברר כי הנאשם (מג'אר) קשר קשר עם עוד חמישה חשודים עימם ביצע עסקאות של מכירת נשק מסוגים שונים.

חמשת החשודים (32,26 ראמה, 35,23 סח'נין, 26 מג'אר) נעצרו ובתום החקירה המסועפת ואיסוף הראיות הוגשו נגדם על ידי פרקליטות מחוז צפון בבית המשפט המחוזי בנצרת, כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים בסעיפי עבירות של קשר לפשע וסחר בנשק.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך להפעיל מגוון אמצעים במטרה למנוע את הסחר, ההחזקה והשימוש בנשק חם על מנת לאפשר שגרת חיים תקינה ובטוחה לאזרחים שומרי החוק ולמצות את הדין עם מבצעי העבירות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות