fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום נגד רוצחת שושנה מנשירוב

הרקע לרצח: הרוצחת האשימה את מנשירוב בכך שהתחילה עם החבר שלה
זירת רצח שושנה מנשירוב צילום משטרת ישראל

הבוקר (ראשון) הוגש כתב אישום נגד דינה זלוטניק, בת 31, בגין רצח חברתה שושנה מנשירוב ז"ל באשמת רצח.

חוקרי המשטרה ביחידה המרכזית של מחוז צפון סיימו את חקירת מותה של המנוחה שושנה מנשירוב ז"ל, בת 32 מכרמיאל, והבוקר הוגש כתב אישום בגין רצח ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד חברתה של המנוחה, בבית המשפט המחוזי בחיפה.

תזכורת: בתאריך 15.1.20, בשעות הבוקר המוקדמות התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל מאחד הדיירים בבניין דירות ברחוב הגליל בעיר לפיה אישה צעירה התדפקה על דלת ביתו, כאשר פתח לה את הדלת הבחין בסימני דם על בגדיה. הצעירה סיפרה לו, נסערת ומבולבלת, כי דקרה את חברתה בדירה שנמצאת בקומה מעליו ומבקשת להזעיק עזרה.
כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת, הוזנקו למקום, סגרו את הזירה והחלו באיסוף ממצאים במקום. בתום הערכת מצב ראשונית חקירת הרצח הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון, אשר המשיכו בחקירה ובאיסוף הממצאים והחלו גובים עדויות.

באותו היום נעצרה חברתה של המנוחה, במקביל נשלחה גופת המנוחה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר והממצאים שנמצאו בזירה נשלחו לבדיקות מעבדה.

מהחקירה עלה כי החשודה והמנוחה הכירו תקופה קצרה לפני הרצח וביום שלישי (14.1.20) המנוחה הזמינה אותה לבלות עמה בדירתה אליה נכנסה לגור בסמוך לאירוע, מספר ימים קודם לכן.

החשודה הגיעה אל המנוחה בשעות הערב והן העבירו את הזמן בתכתובות ושיחות וידאו בווטסאפ, עם חברים.

לפנות בוקר פרץ ויכוח בין המנוחה לחשודה על רקע חשדה של המנוחה כי היא מנסה להתחיל עם החבר שלה, השתיים החלו לתקוף אחת את השנייה כשלפתע החשודה נטלה סכין ודקרה את המנוחה דקירות רבות עד אשר גרמה למותה.

לאחר חקירה יסודית, חומרי החקירה הועברו לפרקליטות מחוז חיפה אשר גיבשו תשתית ראייתי כנגד החשודה בגין רצח, והיום (ראשון) פרקליטות מחוז חיפה הגישה נגדה כתב אישום ובקשה למעצרה עד תום ההליכים .

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות