fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל העפילה לפלייאוף העליון

הישגי כרמיאל סיימה את העונה הסדירה בטעם מתוק של ניצחון ביתי על בני הרצליה, 3:4, בזכות 2 ניצחונות של המאמן-שחקן דימה אברמנקו (2:3, ו-0:3), גל פרפל (2:3) ורון דימנט (0:3).

הקבוצה סיימה את העונה כשהיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 22 נקודות ומאזן של 8 ניצחונות ו-6 הפסדים.

ביום שלישי הקרוב (28.2), יחלו משחקי הפלייאוף העליון. לכרמיאל מצפה משוכה גבוהה מאוד בדמות אלופת המדינה, הפועל גבעתיים, שסיימה את העונה במחוז דרום ללא הפסד ועם מאזן ניצחונות מושלם. המאמן אברמנקו: "זו היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל. הסיכויים לעבור אותם לא גבוהים, אבל אנחנו קבוצה שלא נכנעת בקלות ואני מבטיח שנילחם וניתן פייט חזק".

galperpel
עלה על הגל. גל פרפל מהישגי כרמיאל (צילום: הישגי כרמיאל)

נשים (ליגת העל)

הישגי כרמיאל 2, שמרה על מקומה בפסגה ועל מאזן ניצחונות מושלם, לאחר שהשיגה בסבב המשחקים האחרון ניצחונות על יריבותיה.

במפגש הראשון גברה הישגי כרמיאל 2 על אליצור קריית אתא, 1:3, עם ניצחונות של שלי גלמן (0:3 ו-2:3), וקרינה אדמסקי וגלמן בזוגות (2:3). במפגש השני היא ניצחה את כרמל חיפה, 0:3, אחרי ניצחונות של גלמן (0:3), אדמסקי (0:3) וגלמן ואדמסקי (0:3).

הישגי כרמיאל 2 מוליכה בבטחה בראש הטבלה עם 16 נקודות (מאזן 0:8) ובפער של 4 נקודות מהמקום השני.

הנציגה השנייה, הישגי כרמיאל 1, רשמה גם היא ניצחון כפול על יריבותיה. במפגש הראשון היא ניצחה את כרמל חיפה, 0:3, עם ניצחונות של נלי שויפר (0:3), אמילי קליין (0:3) ואיריס שטיין ושויפר בזוגות (1:3). במפגש השני היא ניצחה בתוצאה זהה את אליצור קריית אתא, אחרי ניצחונות של שויפר (0:3), קליין (0:3), ושויפר וקליין בזוגות (0:3). הישגי כרמיאל 1, מדורגת במקום השלישי בטבלה עם מאזן של 4 ניצחונות ו-4 הפסדים.

נוער: הישגי כרמיאל בחצי הגמר

קבוצת הנוער הישגי כרמיאל העפילה לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון ברבע הגמר על הפועל גבעתיים 2, 0:3. גל פרפל (1:3), יאן שויפר (2:3) ופרפל ושויפר בזוגות (1:3), ניצחו במפגשיהם והעניקו לקבוצתם של הכרטיס לחצי הגמר, שם הם יפגשו את הפועל גבעתיים 1. מפגש חצי הגמר יתקיים ב-4 במאי.

הפלייאוף מתחיל. משחקי הפלייאוף החלו אתמול (רביעי). הישגי כרמיאל 1, שתשחק בפלייאוף העליון, תפגוש את הפועל גבעתיים 2, שסיימה את העונה הסדירה במקום השני במחוז דרום עם מאזן של 3:11. הגומלין ביניהן יתקיים ב-8.3, ואם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא יערך ב-15.3 בגבעתיים.

הישגי כרמיאל 2, עם יתרון ביתיות, תשחק בפלייאוף התחתון נגד הפועל לוד, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השביעי במחוז דרום, עם מאזן 11:3.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות